امریکا در تلاش است تا اروپا را از "کنترول" روسیه خارج کند

© Photo / Nord stream 2امریکا در تلاش است تا اروپا را از "کنترول" روسیه خارج کند
امریکا در تلاش است تا اروپا را از کنترول روسیه خارج کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سناتورهای ایالات متحده امریکا یک طرح قانونی را ارائه کرده اند که قرار است در تخریب "از بین بردن کنترول" روسیه بر اروپا به واشنگتن کمک می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، رون جانسون و کریس مرفی، سناتورهای امریکایی یک طرح قانونی را پیشکش کرده اند که قرار است در تخریب "ازبین بردن کنترول" روسیه بر اروپا به واشنگتن کمک کند.

امریکا در جستجوی جاگزین گاز روسیه به اروپا - اسپوتنیک افغانستان
امریکا در جستجوی جاگزین گاز روسیه به اروپا است

در این طرح قانون پیشنهاد می‌شود که ایالات متحده امریکا یک میلیارد دالر را صرف تامین بودجه طرح‌های اروپایی در پروژه‌های انرژی کند.
کریس مرفی، سناتور امریکایی گفت: "ما میلیارد دالر را در تامین تقویت دفاع نظامی در اروپای شرقی سرمایه‌گذاری کردیم، اما بیاید بازتاب‌های خطرناک اختناق انرژتیک اروپا توسط روسیه را فراموش نکنیم".
به گفته مرفی، طرح این قانون در ایجاد فرصت‌های کاری جدید در امریکا کمک خواهد کرد.
در آواخر سپتمبر هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان ضمن رد ادعای امریکا در باره احتمال وابستگی کشورش به روسیه به خاطر خط لوله گاز "جریان شمالی 2 " گفت که احداث این خط لوله طرح اقتصادی است نه سیاسی.
قرار است این کار احداث این پروژه خط لوله گاز شمالی 2 تا آخر سال 2019میلادی به پایان برسد. در عین حال، مدت قرارداد بین گازپروم و نفت‌گاز اوکراین در ترانزیت گاز ار طریق اوکراین منقضی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала