یونان "خرسواری" توریستان را منع می‌کند

© Fotolia / Neirfyیونان "خرسواری" توریستان را منع می‌کند
یونان خرسواری توریستان را منع می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از دریافت شکایات متعدد، توریست‌های که بیش‌ از صد کیلوگرام وزن داشته باشند نمی‌توانند در جزیره سانتورینی "خرسواری" نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از دریافت شکایات متعدد انجمن حمایت از حیوانات در یونان، توریست‌های بیش از صد کیلوگرام وزن داشته باشد نمی‌توانند "خرسواری" نمایند. به گفته آنها به دلیل وزن زیاد این حیوانات ضربه می‌بینند.

ساحل عنکبوتی در یونان + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
ساحل عنکبوتی در یونان + ویدیو

سانتورینی با نام قدیمی ثرا، جزیره‌ای یونانی واقع در دریای اژه است که در میان محبوب‌ترین جزایر این کشور قرار دارد. با سفر به این جزیره، هرآنچه را که از چنین مکانی انتظار دارید خواهید یافت. سانتورینی پر از تپه بود که در آنجا از خر ها به طور سنتی برای حمل و نقل توریستان و مردم منطقه استفاده می‌شود که در تپه‌هایش امکان رفتن وسایل نقلیه وجود ندارد.
انجمن حمایت از حیوانات این کشور اعا کردند که در ماه جولای سال روان به دلیل تورم توریستان چاق، حیوانات به سختی کا می‌کردند.
این انجمن همچنان اشاره کرده اند که حتی بعضی از اوقات برای اینکه یک توریست که بیش از حد وزن دارد را از یک مکان به مکان دیگر حمل کنند از سه خر استفاده صورت گرفته است. این وضعیت در سانتورینی مدت زیادی است که جریان دارد.
شهرت سانتورینی را می‌توان مدیون خانه‌های سفید رنگ با سقف آبی دانست که یکی از نمادهای مشهور یونان هم به شمار می‌رود. با این وجود هوای عالی، تفرجگاه‌های لوکس و جاذبه‌های متعدد از این شهر مقصدی عالی برای تعطیلات ساخته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала