تهدید دوستداران پورنو توسط هکر های انگلیس

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Вирус-вымогатель на экране ноутбука
Вирус-вымогатель на экране ноутбука - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شماری از ساکنان انگلیس قربانی گروهی از هکر های هراس افکن شده اند که، ویدئو های شخصی" سکسی" آنها را سرقت و تهدید به نشر آنها نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از BleepingComputer، از تاریخ دهم اکتبر، گروهی از هکر ها با ارسال پیام ها در ایمیل آدرس ساکنان انگلیس به تهدید برای نشر فلم های شخصی افراد که محتوای سکسی داشت، آغاز نمودند. آنها خبر دادند که با هک کردن کامپیوتر های شخصی این شهروندان فلم های آنها را که توسط کامره های خود شان فلمبرداری شده، بدست آورده اند.
آنها ادعا نموده اند که این فلم ها را نشر خواهند کرد و از قربانیان خواسته شده است که با پرداخت بیت کویین می توانند از نشر فلم های شخصی شان جلوگیری نمایند.  

سکس در ملأ عام در مکسیکو آزاد شد - اسپوتنیک افغانستان
سکس در ملأ عام در مکسیکو آزاد شد

در طی دو روز چهار تن از قربانیان این شانتاژ بیش از 2.300 هزار دالر را به حساب هکر ها منتقل نموده اند.تا هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این گروه هکر ها در دست نیست و فعالیت آنها ادامه دارد.
پیش ازاین یک گروه مشابه دیگر در طول چندین هفته در هالند با شانتاژ نمودن مردم، حدود 40 هزار یورو بدست آوردند.
کارشناسان معتقد اند که " شانتاژگران" پورنو فعالیت شان را بهبود بخشیده اند. قبلا اگر آنها تهدید می کردند که کامپیوتر کاربران را ویروسی ساخته اند، اکنون می گویند که با هک کردن ایمیل آدرس ها تمام مواد کامپیوتر در دسترس آنها قرار دارد.
کاربران با دریافت نامه ها تهدید به نشر مواد شخصی شان می شوند. این نامه ها حاوی آدرس برای پرداخت پول می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала