هدف مشاور امنیت ملی امریکا از سفر به مسکو چیست؟

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر هدف مشاور امنیت ملی امریکا از سفر به مسکو چیست؟
هدف مشاور امنیت ملی امریکا از سفر به مسکو چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری امریکا برای بررسی مشکلات و اختلاف‌نظرات موجود در روابط بین واشنگتن و مسکو، بزودی به روسیه سفر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، "جان بولتون" مشاور رئیس جمهوری امریکا در امور امنیت ملی علت سفر مجدد خود به مسکو را اعلام کرد. وی گفت، بار دیگر به مسکو سفر می‌کند تا راه‌های بهبود روابط دو کشور و مشکلات و اختلافات در روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دهد.
بولتون در مصاحبه‌ای توضیح داد: «علت این سفر ادامه گفت‌وگوهایی است که رئیس جمهور ترامپ با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه تابستان امسال در هلسینکی آغاز کرده و لازم است تا روابط دو کشور در حال حاضر و مشکلات و اختلاف نظرات موجود در روابط دوجانبه مورد بررسی قرار گیرد.»

 

پوتین: به ترامپ  باید گفت- دونالد، به آینه نگاه کن - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: به ترامپ باید گفت- دونالد، به آینه نگاه کن

به گفته جان بولتون، در جریان سفرش به آذربایجان، ارمنستان و گرجستان نیز بر نقش ژئوپلیتیکی این کشورها در روابط با روسیه، ایران و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن صلح در روند حل و فصل اوضاع در سوریه تاکید خواهد کرد.
لازم به ذکر است که جان بولتون 20 اکتبر در یک سفر دوره‌ای به روسیه، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان سفر خواهد کرد.
پیش از این "جان هانتسمن" سفیر امریکا در روسیه اعلام کرده بود که مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا قصد دارد به زودی به مسکو سفر کند تا در دیدار با "نیکلای پاتروشییف" دبیر شورای امنیت روسیه مسائل مربوط به اوضاع در سوریه و کوریای شمالی را مورد بررسی قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала