مارادونا: مسی قبل از هر بازی 20 بار تشناب می‌رود!

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر مارادونا: مسی قبل از هر بازی 20 بار تشناب می‌رود!
مارادونا: مسی قبل از هر بازی 20 بار تشناب می‌رود! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا ستاره سابق تیم ملی فوتبال ارجنتین بار دیگر مهاجم تیم باشگاهی بارسلونا را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل La Ultima Palabra، دیگو مارادونا، فرشتۀ سابق تیم ملی فوتبال ارجنتین که یک روز لیونل مسی حمایت و روز بعد انتقاد می‌کند اعا کرده است که مسی یک رهبر نیست.

توصیه عجیب مارادونا به مسی - اسپوتنیک افغانستان
توصیه عجیب مارادونا به مسی

مارادونا افزود: "اینکه از یک بازیکنی که قبل از هر بازی 20 بار به تشناب (توالت) می‌رود چیزی فراتر بسازیم کار پوچی است. مسی یک بازیکن بی‌نظیر است اما او یک رهبر نیست و شده نمی‌تواند. قبل از صحبت با مربی و بازیکنان، او پلی‌استیشن بازی می‌کند و بعد درون زمین می‌خواهد رهبری کند. او در کنار کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان است. سخت است که بگویم اما ساختن یک رهبر از کسی که قبل از هر بازی 20 بار به تشناب مراجعه می‌کند کار بی اساسی است. بیایید مسی را در حد خدا بالا نبریم. مسی یک بازیکن دیگر است که برای ارجنتین بازی می‌کند".
دیگو مارادونا در تاریخ 30 اکتوبر سال 1960 به‌دنیا آمده است بسیاری از بازیکنان، کارشناسان و فوتبال‌دوستان او را برترین بازیکن تاریخ این رشتهٔ ورزشی می‌دانند. او در چهار جام جهانی بازی کرد و تیم ملی ارجنتین را با درخشش خود در دوره‌های 1986 و 1990 به‌ترتیب به قهرمانی و نایب‌قهرمانی رساند.

گول اول او با دست در بازی حیثیتی مقابل انگلستان در جام جهانی 1986 به «دست خدا» معروف شد و گول دومش در همان بازی عنوان «گول قرن» را به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала