سفر قریب الوقوع کیم جونگ اون به مسکوتأیید شد

© REUTERS / KCNAسفر قریب الوقوع کیم جونگ اون به مسکوتأیید شد
سفر قریب الوقوع کیم جونگ اون به مسکوتأیید شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرملین اخبار مربوط به سفر قریب الوقوع کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی به مسکو را تأیید نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه به خبرنگاران گفت، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، دعوت نامه ای برای دیدار از روسیه دریافت کرده است، اما تاریخ دقیق سفر او تا هنوز مشخص نشده است.
به گفته وی، تاریخ دقیق بازدید کیم جونگ اون از مسکو، از طریق کانال های دیپلماتیک هماهنگ خواهد شد.پیش از این، روزنامه " ایزویستیا" چاپ مسکو، با اشاره به سه منبع دیپلماتیک در کوریای جنوبی گزارش کرد که کیم جونگ اون در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر، قبل از انتخابات کنگره امریکا که در 6 نوامبر برگزار می گردد، وارد روسیه خواهد شد.
بر اساس اطلاعات این منابع، این نشست ممکن است در مسکو یا ولادیوستوک برگزار گردد. سفارت کوریای شمالی در مسکو به روزنامه گفت که آنها اطلاعات مربوط به تاریخ ورود رهبر کوریای شمالی را در اختیار ندارند.
پیشتر، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، قصد خود را برای ورود به روسیه و دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برای بحث در مورد چشم انداز و راهبردهای همکاری بین دو کشور اعلام کرده بود.
پس از آن، تعدادی از رسانه ها در از بازدید رهبر کوریای شمالی در اواخر ماه اکتبر یا اوایل نوامبر سال جاری به روسیه گزارش داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала