بهترین میدان‌های هوایی جهان در سال 2018

© AP Photo / Phil Nijhuis / Fileبهترین میدان‌های هوایی جهان در سال 2018
بهترین میدان‌های هوایی جهان در سال 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هر ساله بهترین میدان‌های هوایی جهان پس از بررسی میدان‌‌های هوایی سراسر جهان و بررسی خدمات و رضایت‌مندی مسافران، بهترین میدان‌های هوایی جهان معرفی می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از euro-pulse، در مراسم اهدای جوایز (Business Traveller Awards 2018) میدان هوایی بین‌المللی چانگی سنگاپور رکوردی بی‌نظر را کسب کرد و برای سی و یکمین سال پیاپی عنوان بهترین میدان هوایی جهان را کسب کرد.

بهترین کشورها برای کسب و کار - اسپوتنیک افغانستان
بهترین کشورها برای کسب و کار

عنوان بهترین میدان هوایی در اروپا را میدان هوایی اسخیپول امستردام از خود کرد و بهترین میدان‌ هوایی از نگاه خریداری میدان هوایی هیثرو لندن انتخاب شد. آنعده کسانیکه در این میدان هوایی خریداری می‌کنند اگر بخواهند می‌توانند بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده «مالیات غیر مستقیمی» بر روی سیستم (tax free) به دست آورند.
در میان شرکت‌های هوایی، بریتیش ایرویز توانست سه بهترین عنوان را کسب نماید، بهترین حمل کننده پروازهای کوتاه مدت، بهترین برنامه برای مشتریان دائمی و بهترین سالن برای انتظار مسافران.
همچنان این شرکت توانست عنوان بهترین شرکت آرزان قیمت را از خود کند و جایزه بهترین "خطوط هوایی اروپای شرقی" برای شرکت روسی (Aeroflot) داده شد.
اهدای جوایز (Business Traveller Awards) از سال 1988 بر اساس رای خوانندگان سالانه به بهترین شرکت‌های هوایی داده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала