ساخت کشتی تایتانیک II در چین

© Photo / Blue Star Lineساخت کشتی تایتانیک II در چین
ساخت کشتی تایتانیک II  در چین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شرکت خصوصی چینی کار ساخت نسخه مشابه کشتی تایتانیک را در ابعاد واقعی در ولاین سیچوان در جنوب غرب چین آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Evening Standard پیش بینی شده است مراحل ساخت و تکمیل این پروژه تا پایان سال 2022 میلادی به اتمام برسد.
تایتانیک II اولین سفر خود را در مسیر دبی — ساوتهمپتون انجام خواهد داد و سپس به نیویورک باز گشت خواهد کرد. این کشتی این کشتی که به سفارش میلیادر آسترالیایی کلایف پالمیرا در چین ساخته می شود؛ گنجایش 2400 مسافر و بیش از 900 خدمه را خواهد داشت.
بر اساس طرح، فضای داخلی گزینه قبلی تایتانیک در کشتی جدید کاملا حفظ خواهد شد و وای فای در آن وجود نخواهد داشت.
کشتی تایتانیک II تا حد امکان شبیه تایتانیک اصلی ساخته خواهد شد، ولی به دلایل قانونی کاملا یکسان نخواهد بود.
در سال 1912 کشتی تایتانیک با 1500 مسافر و 908 خدمه زیر آب رفت. این حادثه با فیلمی که با همین عنوان در سال 1997 ساخته شد، به رویدادی جاودانه تبدیل شد.
کشتی جدید که 13 فوت عریض‌تر است، بدنه آن با جدیدترین استاندارهای ساخت کشتی جوشکاری و محکم می‌شود.
« جیمز مک دونالد »، مدیر بازاریابی جهانی شرکت راه ستاره آبی پالمر در صحبت با رسانه ها گفت، " تایتانیک II دارای جدیدترین سیستم‌‏های تخلیه، کنترل ماهواره‌ای، سیستم‌های رادارهای دیجیتال و تمام تجهیزات مورد انتظار از یک کشتی در قرن 21 خواهد بود. "
کشتی تایتانیک اصلی در مسیر بندر ساوت‌همتون به نیویورک غرق شد، در حالی‌که تایتانیک II قصد دارد اولین سفر خود را از بندر جیانگ‌سو در شرق چین به مقصد دبی در امارات متحده عربی انجام دهد.
شرکت راه ستاره آبی پالمر اعلام کرد که این شرکت با تقاضای زیادی از سوی شرکای تجاری برای عقد قرارداد و مسافرانی که حاضر به پرداخت حدود یک میلیون دالر برای این سفر هستند، روبروست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала