خلبانان رازهای پنهانی از مسافرین را افشا نمودند

© Sputnik / Yuriy Khodzitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر خلبانان رازهای پنهانی از مسافرین را افشا نمودند
خلبانان رازهای پنهانی از مسافرین را افشا نمودند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیلوت‌های طیاره‌های مسافربری از رازهایی که از مسافرین پنهان می‌کنند، پرده برداشته اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت Quora، خلبانان طیاره‌های مسافربری در مصاحبه‌یی گفته اند که آنها برخی از معلومات چون خطر آشفتگی، تهدید تروریستی و سن طیاره را از مسافرین پنهان می‌کنند.

یکی از خلبانان در جواب به اینکه "چه چیزهایی را درمورد پرواز از مسافرین تان پنهان می‌کنید" گفت که وی هرگز تشریح نمی‌دهد که چه تهدیدی را خطر آشفتگی در هوا در قبال دارد و تنها از مسافرین می‌خواهد تا کمربندهای ایمنی شان را ببندند. وی گفت: "فشرده‌شدن به سقف طیاره زیاد خطرناک نیست. مشکل اصلی — بازوهای چوکی، پشت چوکی و چرخ‌دستی‌های غذا اند که می‌توانند باعث شکستن دست‌ها، قبرغه‌ها و استخوان کمر شوند".

خونریزی  گوش و بینی مسافران یک هواپیما به دلیل اشتباه پیلوت - اسپوتنیک افغانستان
خونریزی گوش و بینی مسافران یک هواپیما به دلیل اشتباه پیلوت+ عکس

خلبان دیگر افزود که آنها اطلاعات مبنی بر اختمسافرین درمورد ربوده‌شدن طیاره توسط تروریست‌ها و بمب‌گذاری در طیاره را از مسافرین پنهان می‌کنند. این خلبان توضیح داد: "آیا شما واقعاً می‌خواهید که نیمی از مسافرین سراسیمه شوند و نیم دیگر خود را هوشیار خوانده و مستقلانه برای دریافت بمب و خنثی‌سازی آن دست به کار شوند؟ یکی — دو مسافرین به حدی خواهند ترسید که دست به باز کردن درهای اضطراری طیاره در جریان پرواز خواهند زد".

یکی دیگر از خلبانان گفت که گاهی اوقات نمی‌تواند خط نشست و پرواز را به خوبی مشاهده کند و مسافرین از این موضوع هرگز خبر نخواهند شد.

به عقیده خلبان دیگر، او هیچ وقت سن طیاره را به مسافرین نمی‌گوید، وی گفت: "من هرگز یادآور نمی‌شوم که طیاره‌یی که ما با آن پرواز می‌کنیم در سال ۱۹۶۸ ساخته شده است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала