تهدیدات تروریستی شمال افغانستان؛ محور بحث نشست سازمان‌های استخباراتی منطقه

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaتهدیدات تروریستی شمال افغانستان؛ محور بحث نشست سازمان‌های استخباراتی منطقه
تهدیدات تروریستی شمال افغانستان؛ محور بحث نشست سازمان‌های استخباراتی منطقه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران سازمان‌های استخباراتی کشورهای مشترک المنافع در شهر آلماتی قزاقستان گردهم جمع آمده، تهدیدات تروریستی در شمال افغانستان را به بحث می‌گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، مسوولین سازمان‌های استخباراتی کشورهای مشترک المنافع امروز (پنجشنبه، ۲۵ اکتوبر) در شهر آلماتی قزاقستان علاوه بر بحث روی تهدیدات تروریستی در شمال افغانستان، به اقدامات اضافی جهت جلوگیری از استفاده از انترنت برای اهداف تروریستی نیز توجه خواهند نمود.

سرپل - اسپوتنیک افغانستان
از سر گیری كمك های هوائی نظامی برای مخالفین در شمال افغانستان

مرکز روابط اجتماعی سازمان امنیت فدرال قزاقستان با نشر یک خبرنامه از برگزاری ۴۵ — مین نشست سران سازمان‌های امنیتی و استخباراتی کشورهای مشترک المنافع خبر داده، نوشته است: "توجه اصلی در این نشست به تحقق همکاری آینده سازمان‌های استخباراتی کشورهای ما در راستای مبارزه با تروریزم و جرایم سازمان‌یافته فراملی اختصاص داده خواهد شد".

در خبرنامه آمده است: "اشتراک کنندگان این نشست توسعه وضعیت عملیاتی در ولایات شمال جمهوری اسلامی افغانستان و تاثیر آن بر وضعیت امنیتی کشورهای مشترک المنافع را به بحث گرفته و همچنان اقدامات اضافی برای جلوگیری از استفاده از انترنت در فعالیت‌های تروریستی را پیشنهاد خواهند نمود".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала