هنرمند نامدار امریکایی بازی در فیلم ولیعهد سعودی را نپذیرفت

© AFP 2023 / Tiziana Fabiهنرمند نامدار امریکایی بازی در فیلم ولیعهد سعودی را رد کرد
هنرمند نامدار امریکایی بازی در فیلم ولیعهد سعودی را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسکارلت جوهانسون، بازیگر گرانقیمت هالیوود باید در یک فیلم بیوگرافیکال به کارگردانی ریدلی اسکات نقش لینزی آداریو، عکاس خبری برنده جایزه پولیتزر ایفای نقش می‌کرد، اما وقتی فهمید که یکی از سرمایه‌گذاران فیلم بن سلمان سعودی است، از بازی در فیلم کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The New York Timesکارگردان امریکایی آداریو اخیراً در مصاحبه با این روزنامه فاش کرده است که اسکارلت جوهانسون گفته است: اصلا امکان ندارد. این مرد آتش جنگ در یمن را شعله‌ور نگه می‌دارد و زنان را زندانی می‌کند.
وی اضافه می‌کند: این مسئله به قبل از قتل جمال خاشقجی برمی‌گردد، وقتی که شاهزاده یکی از سرمایه‌گذاران اصلی فیلم بود.
بن سلمان اخیراً به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی خبرنگار واشنگتن پست در سفارت عربستان در ترکیه پس از انتقاد از قوانین بن سلمان متهم شده است. 

ظاهر بازیگر 93 ساله امریکایی همه را شگفت زده ساخت + عکس - اسپوتنیک افغانستان
ظاهر بازیگر 93 ساله امریکایی همه را شگفت زده ساخت + عکس

آداریو می‌گوید: من او را شخصاً ملاقات نکرده‌ام ولی احساس می‌کنم شاهزاده قصد داشته از فیلم من برای مقاصد تبلیغاتی استفاده کند و به غرب نشان دهد به هالیوود و همه کارهای بزرگ غربی‌ها علاقه‌مند است… آیا حاضرم او در تولید این فیلم مشارکت داشته باشد؟ طبیعتاً نه. و خدا را شکر که مشارکت نخواهد داشت.
آثار آداریو بیشتر بر تنازعات بین‌المللی و به ویژه تأثیر آن روی زن تمرکز دارد. وی در حین کار در کشوری لیبیا دو بار ربوده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. فیلم زندگینامه او که بر اساس "این کار من است" (It's What I Do) ساخته می‌شود، در ابتدا قرار بود توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شود و جنیفر لارنس در آن به ایفای نقش بپردازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала