مجری اخراج شده از NBC برای کار به روسیه دعوت شد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر مجری اخراج شده از NBC برای کار به روسیه دعوت شد
مجری اخراج شده از NBC برای کار به روسیه دعوت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس بخش برنامه های خبری تلویزیون یک روسیه، به مگین کلی مجری معروف امریکایی که از کانال تلویزیونی NBC اخراج شده است، دعوت کرد تا برای کار به روسیه بیاید.

به گزارش اسپوتنیک، کریل کلیمیونوف رئیس بخش برنامه های خبری تلویزیون یک روسیه اعلام کرد که احتمال دارد خانم کلی به خاطر مصاحبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و اینکه در روسیه علاقمندان زیادی پیدا نموده، از کار اخراج شده است.
کلیمیونوف در برنامه خبری کانال یک تلویزیون روسیه به کلی پیشنهاد نمود که روسیه خوشحال خواهد شد اگر او این پیشنهاد را قبول نماید و هزاران مرد روسی عاشق او خواهند شد..به گفته کلیمیونوف، پیشنهاد کار برای خانم کلی نشاندهنده روابط نیک مسکو نسبت به این مجری امریکایی است. او دلیل اخراج مگین کلی را بی اساس خواند.  

مصاحبه پوتین با فاکس نیوز بیش از سه میلیون بیننده داشت - اسپوتنیک افغانستان
مصاحبه پوتین با فاکس نیوز بیش از سه میلیون بیننده داشت

پیشتر رسانه ها گزارش داده بودند، که این روزنامه نگار امریکایی که در سال 2017 با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرده بود، به خاطر صحبت درباره«نزاکت سیاسی بیش از حد در امریکا» اخراج شده است.
بر اساس گزارش رسانه ها " NBC " خانم کلی را به خاطر ادای جمله ای اخراج کرده که محافل اجتماعی آنرا نژاد پرستانه ارزیابی کرده اند.
حقوق میگن کلی سالانه 25 میلیون دالر است و او حالا پیش از لغو قرارداد اش که مدت اعتبار آن یک سال و ده ماه بعد به پایان می رسد، از کار اخراج شده است.
برایان فریدمان وکیل مدافع وی قصد دارد، از شبکه تلویزیونی NBC تقاضا کند همه حقوق موکلش را طی مدت باقی مانده تا به سر رسیدن موعد قرارداد پرداخت کند.
به نوشته روزنامه دیلی میل اگر ثابت شود، که خانم مگین کلی مرتکب تخلف نشده، می تواند 69 میلیون دالر غرامت دریافت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала