دلیل افت شدید فالوئرهای ترامپ در توییتر معلوم شد

© AP Photo / Alex Brandonدلیل افت شدید فالوئرهای ترامپ در توییتر معلوم شد
دلیل افت شدید فالوئرهای ترامپ در توییتر معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرویس میکروبلاگینگ توییتر دلیل افت شدید فالوئرهای رئیس‌جمهور امریکا در توییتر را توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Hill، سرویس میکوربلاگینگ توییتر پس از نقدگرایی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا از این شبکه اجتماعی، علت افت شدید فالوئرهای افراد مشهور در این شبکه را خدف حسابهای جعلی گفته است.
روز جمعه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا اعلام که مسئولان امنیتی توییتر بسیاری از فالوئرهای وی را در این شبکه اجتماعی حذف کرده است. رئیس‌جمهور امریکا گفته است که مسئولان این شبکه اجتماعی تا اندازه‌ی فالوئرهای وی را حذف کرده که برای همه‌گی آشکار شده است.

ترامپ با گوگل هم در توییتر درگیر شد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ با گوگل هم درگیر شد

صفحه توییتر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا را 55 میلیون نفر دنبال می‌کنند و رئیس‌جمهور امریکا تنها 46 نفر را دنبال می‌کند.
مسئولان امنیتی توییتر گفت: دیگر حساب‌های کاربری قفل شده در توییتر جزو فالوئرهای افراد محاسبه نخواهند شد. همانطور که می‌دانید، یک حساب کاربری تنها در صورت تخطی از قوانین توییتر قفل می‌شود و تنها راه بازگشایی آن لاگین کردن مجدد و تغییر رمز عبور خواهد بود.
با تصمیم جدید توییتر، مادامی که یک حساب کاربری در حالت قفل باقی مانده باشد دیگر جزو فالوئرهای یک حساب کاربری دیگر محاسبه نمی‌شود. به گفته توییتر، بخش اعظم کاربران این شبکه اجتماعی با عملی شدن این تصمیم، به طور متوسط 4 نفر از فالوئرهای خود را از دست خواهند داد.
اما این کاهش فالوئر برای افراد مشهور و پرطرفدار رقم بزرگ‌تری خواهد بود و ممکن است به صدها یا هزاران نفر هم برسد. به عنوان مثال دونالد ترامپ با عملی شدن این تصمیم، تا امروز 100 هزار نفر از فالوئرهای خود را از دست داده و این در حالیست که تعداد فالوئرهای از دست رفته رئیس جمهور سابق آمریکا، باراک اوباما به 400 هزار نفر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала