هفت کشور با بالاترین سطح امید به زندگی در جهان

CC0 / Pixabay / هفت کشور با بالاترین سطح امید به زندگی در جهان
هفت کشور با بالاترین سطح امید به زندگی در جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشور جاپان که سال‌ها به عنوان کشوری با بالاترین سطح امید به زندگی انتخاب می‌شود، امسال پس از اسپانیا در ربته دوم قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Sun، موسسه برای شاخص امید به زندگی با انتشار گزارشی اعلام کرد که مردم اسپانیا در سال 2040میلادی به طور متوسط 85.5سال عمر خواهند کرد. رژیم غذایی مدیترانه‌ای باعث می‌شود که یک فرد سالم و عمر بیشتری را داشته باشد. همچنان مردم اسپانیا به مقدار زیادی سبزیجات، میوه و ماهی مصرف می‌کنند و برعکس گوشت و تخم مرغ کمتر در غذا‌هایشان دیده می‌شود.

Do we really need a physical presence if the mind can be preserved? And how close are we to being able to transfer our consciousness to a computer? - اسپوتنیک افغانستان
شش عادت افراد خلاق

مردم جاپان در سال 2040 به‌طور متوسط 85.7‌سال عمر خواهند کرد و در جایگاههای سوم و چهارم سنگاپور و سوئیس قرار دارند. ایتالیا، اسرائیل، فرانسه، لوگزامبورگ و استرالیا نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته اند.
در کشور روسیه پس از شش سال آینده، طول عمر به‌طور متوسط باید به 76‌سال برسید و در سال 2030میلادی تا 80سال و بیشتر افزایش می‌آبد.
این آمار از سوی وزارت صحت‌عامه اعلام شده است.
طی دهه گذشته متوسط طول عمر در روسیه با رویه روبه رشد مواجه بوده است. اگر در سال 2005، متوسط طول عمر زنان 72.5‌سال و مردان 58.9‌سال بوده در سال 2017 متوسط سن زنان به 77.2 و مردان 66.8 رسیده است. بر این اساس متوسط طول عمر زنان 5‌سال و مردان 7‌سال افزایش یافته است.
یادآوری می‌کنیم در در رده‌بندی که به‌وسیله سازمان بهداشت جهانی (WHO) و با یک پیش‌بینی تا سال 2099 تدوین شده است طول عمر مردم افغانستان به‌طور متوسط 60‌سال، مردان 59سال و زنان 61سال تخمین زده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала