ترامپ دلیل خودداری از رویارویی در بوکس با پوتین را واضح ساخت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ دلیل خودداری از رویارویی در بوکس با پوتین را واضح ساخت
ترامپ دلیل خودداری از رویارویی در بوکس با پوتین را واضح ساخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا گفته است که اگر او با همتای روسی‌اش یک مسابقه فرضی بوکس را انجام دهد مردم فکر خواهند کرد که من بسیار خشن استم.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در جریان سخنرانی که در ایالت ایلینوی امریکا داشت گفته است که اگر قرار باشد من با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه یک مسابقه فرضی بوک را برگزار کنم بسیاری از مردم‌ها به این فکر خواهند شد که من یک آدم بسیار خشن استم.

ترامپ: در مسابقه بوکس پوتین را شکست میدهم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: در مسابقه بوکس پوتین را شکست میدهم

وی افزود: "من یک دیداری عالی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در هلسینکی داشتم و ما در باره همه چیز صحبت کردیم".
او همزمان اشاره کرد که برخی از مردم او را به‌خاطر بیش از حد "مهربان" بودن در مقابل رئیس‌جمهور روسیه انتقاد می‌کنند. و "اکر من بروم و یک مسابقه بوکس با پوتین بدهم، بسیاری‌ها می‌گویند که او خیلی یک آدم خشن و وحشتناک است" به عبارت دیگر هر آن چیزیکه انجام می‌دهم هیچ تفاوت میان مردم وجود ندارد.
پیش از این، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در مینه‌سوتا اظهار داشت که در صورت برگزاری یک مسابقه فرضی بوکس او میتواند ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را شکست دهد.
ترامپ ضمن انتقاد از عملکرد رسانه‌ها، گفت بود که رسانه ها می‌خواهند من را به یک مسابقه بوکس با پوتین وارد کنند. من فکر می‌کنم که از عهده این کار به خوبی بر خواهم آمد.
وی در ادامه سخنان خود گفت: آنها گفتند که من با روسیه بسیار مهربان هستم، گفتند با کوریای شمالی بسیار زشت برخورد می‌کنم. واقعیت این است که اگر من با روسیه خشن رفتار می‌کردم، آنها بلافاصله می‌گفتند که من بیش از حد سخت هستم. این افراد دیوانه هستند. آنها جعلی هستند.
قابل یادآوری است، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا روز دوشنبه (16 جولای) در شهر هلسینکی، پایتخت فنلند دیدار نموده و مذاکرات دوجانبه انجام داده روی مسائل بین المللی، به ویژه سوریه، ایران و اوکراین بحث و گفتگو نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала