پدر امریکایی که به‌پسرش لباس هتلر پوشانیده بود، مورد انتقاد قرار گرفت

© Sputnikپدر امریکایی که به‌پسرش لباس هتلر پوشانیده بود، مورد انتقاد قرار گرفت
پدر امریکایی که به‌پسرش لباس هتلر پوشانیده بود، مورد انتقاد قرار گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد امریکایی که برای اشتراک در مراسم هالووین به‌پسرش ۵ ساله‌اش لباس هتلر پوشانیده بود، با موجی از انتقادات و تهدیدات جدی روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، برایان گولدباخ، باشنده ایالت کنتاکی امریکا در فیسبوک عکسی را که در آن وی با پسرش به مراسم هالووین می‌رفتند، در فیسبوک نشر نموده بود. این کودک لباس هتلر و پدرش لباس افسر اس‌اس به‌تن داشت. این مرد نوشته است که مردم تهدید نمودند که لباس پسرش را پاره خواهند کرد، دشنام می‌دادند و باعث ترسیدن کودک شدند.

گولدباخ در توجیه انتخاب این لباس به پسرش نوشته است: "تمام دوستان من می‌دانند که ما تاریخ را دوست داریم و اکثریت اوقات لباس شخصیت‌های مختلف تاریخی را به‌تن می‌کنیم. شام امروز ما افرادی را در لباس دیوانگان، قاتلان زنجیره‌یی و شیاطین دیدیم، هیچکس به آنها توجه نکردند. اما لباس تاریخی ما نه تنها باعث تمسخر شد، بلکه تهدیدات واقعی در پی داشتند".

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز از وی حمایت نکرده و تصویر دیکتاتور را مورد انتقاد قرار داده، گولدباخ را نژادپرست و بزدل نامیدند.

سپس این مرد معذرت خواست و گفت که وی در انتخاب این لباس، به تمام جهات آن فکر نکرده بود، و انتظار نداشت که لباس هتلر چنین انتقاداتی در پی خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала