سقوط هواپیمای مسافربری در اندونزیا با 188 سرنشین

CC BY-SA 2.0 / Alec Wilson / PK-LOIBoeing 737/8 of Lion Air at Singapore Changi-SIN,13/10/14.(Archive)
Boeing 737/8 of Lion Air at Singapore Changi-SIN,13/10/14.(Archive) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به شرکت «لاین ایر» اندونزی با 188 سرنشین دقایقی پس از پرواز از فرودگاه جاکارتا به دریا سقوط کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رویترز، آژانس امداد و نجات اندونزیا روز دوشنبه اعلام کرد یک هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی «لاین ایر» که با 188 سرنشین از جاکارتا به سمت شهر پانگکال پینانگ در حال پرواز بود، دقایقی پس از بلند شدن از باند فرودگاه به داخل دریا سقوط کرد. 

یوسف لطیف، سخنگوی این آژانس در پاسخ به سوالی در مورد سرنوشت هواپیمای لاین ایر با ارسال پیامی گفت: "تایید شده که این هواپیما سقوط کرده است." 

طبق اعلام خدمات ردیابی هوایی، این هواپیما یک بوئینگ 737 بوده است. همچنین طبق اعلام این مقام اندونزیایی، این هواپیما، 13 دقیقه پس از پرواز ارتباط خود را با برج کنترل از دست داده بود.
تا هنوز معلوم نیست که شهرو.ندان روس در جمله مسافران هوا پیما بودند یا خیر؟ نماینده سفارت روسیه در اندونیزیا خبر داده است که آنها در این مورد مصروف تحقیق هستند. 

ادوارد سیریت، مدیر اجرایی شرکت «لاین ایر» اعلام کرد:"در حال حاضر ما نمی‌توانیم درباره این موضوع اظهار نظر کنیم. تلاش می‌کنیم تا تمام اطلاعات و داده‌ها را جمع‌آوری کنیم."
رئيس گروه امداد و نجات اندونزی همچنین ضمن اعلام کشف بقایای هواپیمای مذکور اظهار داشت در این حادثه احتمالا کسی زنده نمانده است. 

عمله نجات در حال حاضر موفق به کشف قطعاتی از هواپیما و اشیای شخصی مسافران شده اند.  

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала