جشن و شادی ترامپ یک روز پس از کشتار پیتسبورگ + ویدیو و عکس

© REUTERS / Joshua Robertsجشن و شادی ترامپ یک روز پس از کشتار پیتسبورگ
جشن و شادی ترامپ یک روز پس از کشتار پیتسبورگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روز پس از تیراندازی مرگبار در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا، رئیس‌جمهور امریکا و همسرش هالووین را در داخل کاخ سفید جشن گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سی بی اس،با وجود وقوع تیراندازی مرگبار در شهر پیتسبورگ امریکا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور و همسرش ملانیا جشن هالووین را در داخل کاخ سفید برگزار کردند.
روز شنبه در اثر تیراندازی مرگبار در کنیسه یهودیان در شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا 11 یهودی کشته و تعدادی دیگر از جمله دو نیروی پلیس نیز مجروح شدند.  

 

 WATCH: President Trump and First Lady Melania Trump host Halloween festivities at the White House https://t.co/bYSL0j14WZ

ترامپ در اظهارات جنجالی خود در این‌باره گفت علت این حادثه آزادی حمل سلاح در امریکا نبوده است و اگر نگهبانان کنیسه مسلح بودند، این حادثه اتفاق نمی‌افتا. این اظهارات ترامپ انتقادهای زیادی در پی داشت.  

شن هالووین یکی از خرافاتی‌ترین جشن‌هایی است که هر ساله در سی و یکم اکتبر در امریکا و تعدادی دیگر از کشور‌های غربی برگزار می‌شود و تا سه شبانه‌روز ادامه پیدا می‌کند. در این جشن، افراد با چهره‌های نقاشی شده و لباس‌های عجیب و غریب در مراسمی که معمولا در سطح شهر برگزار می‌شود، حضور می‌یابند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره امریکا آوردند. یکی از نماد‌های هالووین کدو است که می‌توان با روشن کردن شمع در داخل آن به آن جلوه‌ای ترسناک داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала