پولیس نیویارک در جستجوی قاتلین دو خواهر سعودی

© REUTERS / Michael Sullivan/The News-Reviewپولیس امریکا
پولیس امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمر پولیس نیویارک تقاضا نموده است هر کسی که درباره این دو قربانی هرگونه اطلاعاتی دارند، عاجل به پولیس اطلاع دهند.

اسپوتنیک به نقل از تسنیم، پولیس نیویارک به تحقیقات گسترده‌ خود برای روشن شدن معمای مرگ مبهم دو خواهر سعودی به نام‌های روتانا و تالا ادامه می‌دهد، این در حالی است که آمر پولیس نیویارک خواستار همکاری مردم در این زمینه شده است.
دیرموت اف شیان رئیس پولیس نیویارک در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است، ما به تحقیقات گسترده درباره کشته شدن دو خواهر به نام‌های تالا و روتانا فارع ادامه می‌دهیم که اجسادشان روز 24 اکتبر در کنار رودخانه هادسون در مانهاتن پیدا شد، از هر فردی که اطلاعاتی درباره این دو دارد، و این دو خواهر را می‌شناسد یا با آنها دیدار کرده است، یا آنها را مشاهده کرده است، می‌خواهیم بخش مبارزه با جرم پولیس را در جریان قرار دهد.

قتل مرموز دو خواهر عربستانی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
قتل مرموز دو خواهر عربستانی در امریکا + عکس

منابع غربی با مرموز خواندن مرگ این دو خواهر اعلام کرده بودند که به گفته مقامات امریکا اجساد این دو خواهر در دریا هادسون نیویارک پیدا شده و آنها زنده به داخل آب وارد یا انداخته شده(کسانی آنها را پرتاب کرده‌اند).
بر اساس گزارش رسانه‌های غربی، روتانا و تالا فارع دو خواهر 22 و 16 ساله بودند که در سال 2015 وارد امریکا شده و پس از ورود به امریکا در منزل مادرشان در حومه واشنگتن اقامت داشتند.
بر اساس این گزارش، این دو خواهر در دسامبر 2017 میلادی به سبب مشکلات خانوادگی، خانه مادرشان را ترک کردند.
پولیس نیویارک گفته بود مادر دو خواهر پیش از پیدا شدن جسد آنها، تماس تلیفونی از سوی یک مقام سفارت سعودی در امریکا دریافت کرده که طی آن از وی خواسته شده بود تا همراه دخترانش خاک امریکا را ترک کنند، چرا که دو دختر وی خواستار پناهندگی به امریکا شده بودند.
خاطر نشان می‌شود یکی از شخصیت های مخالف رژیم سعودی اخیرا اسناد تلاش مسئولین سعودی برای پیگرد مخالفان این رژیم در خارج از کشور را فاش کرد که از زمان روی کار آمدن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی افزایش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала