چرایی ازدواج ملانیا با ترامپ

© AFP 2023 / Saul Loebچرایی ازدواج ملانیا با ترامپ
چرایی ازدواج ملانیا با ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا و پدر بانوی نخست امریکا تنها چند سال اختلاف سنی دارند و به نظر می رسد از نظر اخلاقی و ظاهری بسیار شبیه هم می باشند.

احتمال اخراج ملانیا ترامپ از امریکا - اسپوتنیک افغانستان
احتمال اخراج ملانیا ترامپ از امریکا
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تابناک، نینا برلی در کتاب جدیدش بهنام «دستبند طلایی: راز زنان تاریخی ترامپ» را دقیقا ذکر کرده است.

او نوشته است: بعضی از زنان اغلب مردانی را انتخاب می کنند که برایشان پدر شوند و نه همسر. ملانیا ترامپ بانوی نخست امریکا نیز از این دسته زنان شمرده می شود. به گفته نویسنده، ملانیا، ترامپ را انتخاب کرد که 24 سال از او بزرگتر بود، زیرا نیاز به یک «پدر» داشت تا از او نگهداری کند.

نویسنده در این کتاب زندگی عجیب و غریب همه زنان ترامپ را تجزیه و تحلیل کرده است. او به نقل از یک دوست خانوادگی در مورد زن سوم ترامپ(ملانیا) نوشت: ملانیا دختر طراح لباس کودک و راننده موتر های سنگین با ترامپ ازدواج کرد چون تمایل داشت شخصی مانند پدرش قدرتمند از او نگهداری کند.

برلی می نویسد، دونالد ترامپ و ویکتور کناوس (پدر ملانیا) تنها چند سال اختلاف سنی دارند و به نظر می رسد از نظر اخلاقی و ظاهری بسیار شبیه هم می باشند، هر دو چاق و جنگجو.

ملانیا تلاش زیادی کرده، تا خصوصیات ترامپ را به پدرش شبیه تر کند. او نیاز به یک پشتیبان دارد تا احساس امنیت کند. او می خواست تا مدام‌العمر خودش و خانواده کوچکش در آرامش باشند، اما با بی آبرویی‌ها و رسوایی هایی که هر روزه از دونالد بر ملا می شود تمام رویاهای ملانیا نقش بر آب خواهد شد. نویسنده بر این باور است در حال حاضر پیوند این زن و شوهر کاملا مستقل و جدا از هم هست هر چند که ترامپ آن را انکار می کند.

به هر حال شخصی که پیش این از همراهان بانوی نخست بوده است، تایید می کند که زندگی در کاخ سفید برای ملانیا بسیار دشوار است و هر چند وقت یکبار، گردباد، آرامش او را بهم می زند.

به نظر نویسنده دنیای ملانیا بسیار بسیار کوچک است و به فاصله زمینی که کفشهای زیبایش روی آن قرار می گیرد تا سقف بالای سرش است. این کتاب پس از انتشار واکنش زیادی را در کاخ سفید به همراه داشت. سخنگوی ملانیا پس از انتشار شروع به تکذیب کرد و گفت که این زوج هیچ مشکلی با هم ندارند و این در حالی است که خود ملانیا در مصاحبه با شبکه مطرح امریکایی اعتراف کرد زندگی در کاخ سفید محدودیت هایی دارد و بسیار دشوار است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала