کشف شباهت آشکار ترامپ با هیتلر

© Flickr / UN Womenکشف شباهت آشکار ترامپ با هیتلر
کشف شباهت آشکار ترامپ با هیتلر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جین فوندا بازیگر نامدار امریکایی با انتقاد از رویکرد رئیس‌جمهوری امریکا نسبت به رسانه‌ها او را با آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از هفته نامه Varietyبازيگر 80 ساله برنده اسكار كه در مراسم اهداي جوايز مركز رسانه‌اي زنان سخن مي‌گفت، با اشاره به شباهت‌هاي ميان دونالد ترامپ و هيتلر افزود: «حمله هر روز رئيس‌جمهوري امریکا به رسانه‌ها نخستين گام به سوي فاشيسم و يادآور ظهور حزب نازي به رهبري هيتلر است. سنگ بناي دموكراسي داشتن رسانه‌هاي آزاد و مستقل است و ما بايد مطمئن شويم حمله‌هاي امروزي به رسانه‌ها قرار نيست ادامه يابد.
بازيگر محبوب امریکایی ماه گذشته به سايت پوليتيكو گفته بود با وجود داشتن موضع سرسختانه نسبت به ترامپ، از او متنفر نيست و مي‌داند خاستگاه رئيس‌جمهوري امریکا كجاست؟  

شباهت سخنان ترامپ و هیتلر - اسپوتنیک افغانستان
شباهت سخنان ترامپ و هیتلر

فوندا ابراز داشت: "من كمي بيش از شما مي‌دانم. ترامپ مردي است كه در كودكي از پدرش آزار ديده و مادرش چندان مراقب او نبوده است. آنچه ما امروز از او مي‌بينيم، زبان و رفتار يك فرد زخم‌خورده است".
ترامپ بارها در سخنان و توييت‌هاي خود رسانه‌ها را "دشمن مردم" خطاب كرده و همين هفته در توييتي نوشت: «خشمي بزرگ در كشور ما وجود دارد كه دليل آن گزارش‌هاي متقلبانه و نادرست رسانه‌هاست. رسانه‌هاي اخبار جعلي دشمن واقعي مردم هستند و بايد رويكرد خصمانه خود را متوقف كنند.»
فوندا هفت نامزدي اسكار در كارنامه دارد و دو بار در سال‌هاي 1971 به خاطر بازی در فیلم "كلوت"به كارگرداني آلن جي پاكولا و در سال 1978 براي "بازگشت به وطن" به كارگرداني هال اشبي برنده جايزه اسكار بهترين بازيگر زن شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала