ترامپ: زندگی با من برای همسرم چندان آسان نیست

© AFP 2023 / Timothy A. Clary ترامپ: زندگی با من برای همسرم چندان آسان نیست
ترامپ: زندگی با من برای همسرم چندان آسان نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا اعتراف نموده است که ازدواج و در نهایت زندگی کردن با او برای همسرش ملانیا "چندان آسان" هم نیست.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور امریکا هنگام صحبت در جمع هوادارانش در غرب ایالت ویرجینیا گفت، بانوی اول "ملانیا" یک زن فوق العاده است. این چیزی است که من می گویم. و اگر فکر می کنید که بانوی اول بودن و ازدواج با من یک امر آسان است، پس برای تان می گویم که این انتخاب آسان نیست.
ترامپ در سخنرانی خود، در یک اتفاق نادر چندین بار از خود انتقاد کرد. به عنوان مثال، او به هوادارانش گفت که چگونه در طی سفر خود به ویتنام از رهبران محلی شنید که بهترین ذغال سنگ در غرب ویرجینیا تولید شده است و اذعان می کند که در آن زمان او متوجه نشد هدف از چی بود. 

چرایی ازدواج ملانیا با ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
چرایی ازدواج ملانیا با ترامپ
 
"در منطقه فقیر نشین آپالاچی معادن ذغال سنگ زیادی وجود دارد و بسیاری از معدنچیان به دلیل وعده های نامزد جمهوریخواه درباره اشتغالزایی از او حمایت کردند. در فاصله سالهای 2008 تا 2015 تولید ذغال سنگ در این ناحیه کاهش چشمگیری داشته است. هواداران ترامپ سیاستهای محلی باراک اوباما را دلیل کاهش تولید ذغال سنگ اعلام نمودند."
رسانه ها مکرارا ترامپ را به خیانت و روابط نا مطلوب با همسرش متهم نموده اند، اما کاخ سفید تمام این اتهامات را رد می کند.
ملانیا ترامپ، همسر دونالد رئیس جمهور فعلی امریکا در سال 2005 با دونالد ترامپ تاجر املاک و مستغلات امریکایی و رئیس‌ جمهور امریکا ازدواج کرد. او تنها بانوی اول امریکا است که در یک کشور کمونیستی بزرگ شده‌ است. ترامپ و ملانیا همدیگر را برای اولین بار در هفته مد نیویورک در سال 1988 ملاقات کردند و در آن زمان ترامپ همسر مارلا میپلز بود ولی از یکدیگر جدا زندگی می‌کردند. ملانیا پس از مدتی رابطه اش با دونالد ترامپ را قطع کرد اما این دو مجدداً رابطه را آغاز کردند. ترامپ و ملانیا در سال 2004 نامزد شدند و در سال 2005 در کلیسای اسقفی در پالم بیچ، فلوریدا ازدواج کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала