ترامپ دموکرات‌ها را به دزدیدن آرا متهم کرد

© AP Photo / Alex Brandonترامپ دموکرات‌ها را به دزدیدن آرا متهم کرد
ترامپ دموکرات‌ها را به دزدیدن آرا متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، دموکرات جو دونالی سناتور ایالت ایندیانا در سنای امریکا را به تلاش برای دزدیدن آرا متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، دموکرات جو دونالی نماینده‌ی انتخابی مقام سناتوری از ایالت ایندیانا را به تلاش برای دزدیدن آرا متهم کرد و گفته است که دونالی با کمک تبلیغات در فیس‌بوک، رای دزدیده و در این ارتباط نام از روسیه هم برده است.
رئیس‌جمهور امریکا در صفحه توییتر خود نوشت: "شایعاتی پخش شده است که سناتور جو دونالی از ایالت ایندیانا برای تبلیغات در فیس‌بوک پول داده است. آیا دونالی تلاش می‌کند رای بدزدد؟ مگر این همان کاری نبود که روسیه انجام داد؟"
اما به شکل درست مشخص نیست که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا با هدفی جدی نام از روسیه برده است یا اینکه طعنه است.

در ایالت ایندیانا مبارزه شدیدی برای کرسی سناتوری در جریان است، طبق همه پرسی که روز چهارشنبه منتشر شد سناتور دونالی نزدیک است جایگاهش را از دست بدهد. او از رقیب جمهوری‌خواه خود سه فیصد رای کمتری دارد.
جو دونالی (Joe Donnelly) در سپتمبر سال 1955 به‌دینا آمده است، سناتور ایالت ایندیانا در سنای ایالات متحده امریکا است که برای نخستین‌بار در 3 جنوری سال 2013 به‌ عضویت این مجلس درآمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала