میوه های که از چاق شدن جلوگیری می کنند

© Fotolia / Quanthemمیوه های که از چاق شدن جلوگیری می کنند
میوه های که از چاق شدن جلوگیری می کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان انجمن قلب امریکا دریافتند کسانی که همه روزه میوه خشک مصرف می کنند از افزایش وزن خود جلوگیری کرده و وضعیت سیستم قلبی و عروقی شان بهبود می یابد.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان انجمن قلب امریکا دریافتند کسانی که همه روزه میوه خشک مصرف می کنند از افزایش وزن خود جلوگیری کرده و وضعیت سیستم قلبی و عروقی شان بهبود می یابد.
این نتیجه گیری دانشمندان در پورتال EurekAlert منتشر شده است.
تیم تحقیقاتی فورمه صحی بیش از 126 هزار مرد و زن را که از بیماری های مزمن رنج می برند، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. هر چهار سال یکبار، شرکت کنندگان در تحقیق پاسخ دادند که چگونه و به چه مقدار آنها میوه خشک می خورند.
پس از تحقیقات معلوم شد که حدود 30 گرم میوه خشک در روز نه تنها به صحت آسیب نمی رساند، بلکه همچنین در مبارزه با چاقی کمک می کند. علاوه بر این، دانشمندان دریافته اند که خوردن بسیاری از میوه های خشک اگر به جای مواد غذایی مانند گوشت سرخی یا گوشت های مخلوط، کچالو سرخ شده یا چیپس، استفاده شوند، از افزایش وزن جلوگیری می کند.
یکی از پژوهشگران می گوید: "مردم اغلب میوه خشک را به عنوان غذاهای پر از چربی و کالری می پندارند، اما در حقیقت با خوردن میوه های خشک وزن خود را کاهش می دهند و بهبود سلامت خود کمک می کنند."
دانشمندان همچنین تأکید می کنند که خوردن میوجات خشک خطر ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی را نیز کاهش می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала