امریکا تا کنون 62 بار روسیه را تحریم کرده است.

© Sputnik / Ramil Sitdikovماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حالا امریکا قصد دارد تحریمات بیشتری علیه روسیه اتخاذ نماید.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تحریم های امریکا گفت که در سال های اخیر، واشنگتن 62 بار علیه مسکو تحریم ها را اعمال کرده است اما روسیه را با اولتیماتوم نمی توان ترساند.
وی گفت: "زمان در گذر است، دلایل یافت می شود. ما می دانیم که ممکن است موارد جدید (محدودیت ها و تحریم ها) با همان سهولت قبلی و بی مسئولیتی اعمال شود. این سطح حرفه ای بودن مقامات امریکائی را نشان می دهد، که چنین اظهاراتی و تحریم هائی را بیان می دارند.
پیش از این هدر نائورت سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا گفت، "ما قصد داریم مطابق با مقررات قانون سلاح های کیمیاوی و بیولوژیکی عمل کنیم که نیازمند تحمیل تحریم های بیشتری در ارتباط با روسیه است".
وی در پاسخ به سؤالی درباره اقدامات بعدی وزارت امور خارجه امریکا پس از اعلام "عدم پذیرش روسیه" در عدم استفاده از سلاح های کیمیائی گفت: وزارت امور خارجه امریکا در خصوص اعمال تحریم جدید علیه روسیه در ارتباط با پرونده اسکریپال رایزنی می کند.
پیش از این، رئیس کمیته بین المللی مجلس نمایندگان ایالات متحده، گفت که روسیه به نظر می رسد که "با الزامات قانون" ایالات متحده در مورد تسلیحات کیمیائی آشنائی ندارد و آن را رعایت نمی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала