توطئه ترور سیاست‌مداران آلمانی افشا شد

© AP Photo / Michael Sohnتوطئه ترور سیاست‌مداران آلمانی افشا شد
توطئه ترور سیاست‌مداران آلمانی افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس جنایی آلمان توطئه حمله تروریستی در ارتش و نیروهای ویژه با هدف به قتل رساندن سیاست‌مداران این کشور را خنثی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Focus، پولیس جنایی آلمان توطئه حمله تروریستی در ارتش و نیروهای ویژه با هدف به قتل رساندن سیاست‌مداران این کشور را خنثی کرد.

رئیس جمهور آلمان فدرال یوآخیم گاوک - اسپوتنیک افغانستان
طرح ترور رهبران آلمان و حمله به پناهندگان

پولیس جنایی آلمان می‌گوید که حین بررسی معلوم شد یک افسر ارتش آلمان که به اسم جعلی خود را به عنوان مهاجر سوری به ثبت رسانده بود و در تلاش آن بود تا به حملات تروریستی در آلمان مبادرت نماید. پولیس به جزئیات بیشتری در خصوص تهدیدی بزرگ علیه ارتش و نیروهای ویژه پی برد.
بازجویان مرتبط با «اداره پلیس جنائی فدرال» و یا (BKA) متوجه نشانه هائی شدند که بر اساس آن توطئه‌ای علیه ارتش، فرماندهی نیروهای ویژه (KSK) و انجمن سربازان نخبه طراحی شده بود.
پولیس در این راستا گفت: "گروهی از طرفداران بقاء‌گرایان بر اساس اعتقاد خود مبنی بر اینکه سقوط دولت قریب الوقوع است، برای روزی خاص موسوم به «روز ایکس» آماده شده بودند تا با جمع کردن تمامی سیاست مداران در یک مکان به قتل آن ها اقدام کنند".
در ادامه گزارش این نشریه در این خصوص آمده است: لیست کامل اهدف مورد نظر این گروه تا کنون کشف نشده است؛ اما رهبر حزب چپ آلمان در صدر لیست ترور قرار داشت. همچنان هنوز معلوم نیست که این افردا قصد داشتند پس از ترور به چه اقدامی مبادرت نمایند.

گزارش مذکور می افزاید: اعضای «شبکه توطئه» به ذخیره سازی تسلیحات و ادوات نظامی پرداخته تا از این طریق برنامه های خود را اجرائی کنند. اعضا این گروه که هم در ارتش آلمان و هم در نیروهای ویژه این کشور حضور دارند، اقدامات آتی خود را از طریق جلسات خصوصی و تالارهای ویژه گفتگوی مجازی به انجام می‌رساندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала