اشتباه‌گرفتن آنگلا مرکل با همسر مکرون در فرانسه + ویدیو

© REUTERS / Benoit Tessierاشتباه‌گرفتن آنگلا مرکل با همسر مکرون در فرانسه + ویدیو
اشتباه‌گرفتن آنگلا مرکل با همسر مکرون در فرانسه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زن سالخورده فرانسوی در جریان صحبت با رهبران جهانی در مراسم تجلیل از صد سالگی پایان جنگ اول جهانی، صدراعظم آلمان را با همسر رئیس جمهور فرانسه اشتباه گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه (10 نومبر) آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه از روستای ریتوند، جایی که به تاریخ 11 نومبر سال 1918 آتش‌بس کومپین به امضا رسیده بود، دیدار به عمل آوردند. رهبران چند دقیقه از وقت شان را برای صحبت با مردم عام اختصاص داده بودند.

چنانکه در ویدیوی این دیدار که توسط شبکه تلویزیونی BFMTV نشر شده، مشاهده می‌شود، یک زن سالخورده با احوال‌پرسی با مکرون و دست‌دادن با وی را "رویایی" خواند، از همه افراد فعال‌تر بود. سپس وی رو به مرکل نموده، پرسید: "شما خانم مکرون هستید؟" مرکل به زبان آلمانی جواب داد: "صدراعظم آلمان".

با وصفی که مرکل چندین بار نامش را گفت، اما زن سالخورده فرانسوی معتقد بود که با بانوی اول فرانسه صحبت می‌کند. براساس اطلاعات این شبکه تلویزیونی، زن سالخورده فرانسوی بیش از صد سال دارد.

قابل ذکر است که بریژیت مکرون و آنگلا مرکل تقریباً همسن اند، همسر رئیس جمهور فرانسه تنها یک سال بزرگتر از صدراعظم آلمان می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала