وعده رئیس جمهور غنی به بزرگان ننگرهار

© Photo / ARG / ARGوعده رئیس جمهور غنی برای اعمار دانشگاه اسلامی در ننگرهار
وعده رئیس جمهور غنی برای اعمار دانشگاه اسلامی در ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد اشرف غنی شام روز گذشته با شماری از نمایندگان مردم ننگرهار در ارگ دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری افغانستان" محمداشرف غنی رئیس جمهور کشور در جریان این دیدار گفته است که دانشگاه بین‌المللی اسلامی و پارک تکنالوژی در ننگرهار اعمار می‌شوند و راه‌های اساسی برای رفع مشکل برق جستجو خواهد شد
آقای غنی ابراز داشت که، که مردم ننگرهار همواره در برابر داعش با شهامت و دلیری ایستادگی کرده اند و از برکت آنان نیروهای امنیتی و دفاعی ما در بازپس گیری نازیان موفق گردیدند.  

دستور غنی برای ریشه‌کن ساختن گروه داعش در ننگرهار

وی گفت که دانشگاه بین‌المللی اسلامی در ننگرهار اعمار می‌گردد و در این خصوص به سفیر افغانستان در سازمان همکاری اسلامی هدایت داده است. وی افزود: آن عده مسئولین وزارت امور خارجه که در مورد تاسیس دانشگاه بین‌المللی اسلامی معلومات نادرست را ارائه کرده اند، مجازات خواهند شد.
محمداشرف غنی گفت که بودجه برای اعمار کامپلکس اداری در ولایت ننگرهار، داده شده است و بر علاوه، امکانات برای اعمار پارک تکنالوژی و میدان هوایی فراهم شده است. وی، صبر و تحمل مردم ننگرهار را بخاطر نبود برق مورد ستایش قرار داد و به شرکت برشنا هدایت صادر کرد تا برای رفع مشکل برق ولایت ننگرهار، راه حل اساسی و دایمی جستجو نماید.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد که ننگرهار باید دارای برق دایمی باشد و از بزرگان آن ولایت خواست تا سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در زمینه برق آفتابی مورد تشویق قرار دهند. وی افزود که شهر جلال آباد برای انکشاف، ظرفیت کافی دارد.
والی ننگرهار در این دیدار در مورد وضعیت امنیتی آن ولایت به آقای غنی اطمینان داده، گفت که عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی و دفاعی بر ضد دشمن در ولسوالی نازیان ادامه دارد.

والی ننگرهار افزود که با میانجیگری بزرگان و علمای کرام ننگرهار، مشکل قطع لین برق در آن ولایت حل گردید.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала