نگرانی‌ها از خطر شکست امریکا در جنگ با روسیه

© Flickr / jamesdale10نگرانی‌ها از خطر شکست امریکا در جنگ با روسیه
نگرانی‌ها از خطر شکست امریکا در جنگ با روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سلطهٔ نظامی ایالات متحده امریکا تا حد خطر پایین آمده است و این خطر وجود دارد که در صورت درگیری با روسیه و یا چین، امریکا شکست را تجربه کند – گزارش کمیسیون خاص برای استراتژی دفاع ملی، کانگرس امریکا.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Defense News، کمیسیون خاص برای استراتژی دفاع ملی امریکا که به دستور کانگرس این کشور ایجاد شده است با نشر گزارشی خاطر نشان ساخته است که نیروهای مسلح امریکا در صورت رویارویی با نیروهای روسیه و یا چین تلفات زیادی را متقبل خواهند شد. این در حالیست چنین رویارویی بر نیروهای امریکایی علاوه بر تلفات جانی، خسارات وسایط و تخنیک نظامی را نیز وارد خواهد کرد.

تفاوت روسیه و امریکا در مورد تدارکات برای جنگ - اسپوتنیک افغانستان
تفاوت روسیه و امریکا در مورد تدارکات برای جنگ

نشریه دفاعی امریکایی با استناد بر گزارش مذکور نوشته است: "خطر ناکامی به‌خصوص در شرایطی بالا خواهد بود که نیروهای مسلح ایالات متحده امریکا مجبور به جنگ در دو و یا بیشتر از دو جبهه باشند".

اعضای این کمیسیون همچنان شماری از سناریوهای جنگی ناخوشایند برای امریکا چون ضربهٔ کوریای شمالی بر سئول، را ارزیابی نموده اند. نویسندگان این گزارش تاکید نموده اند که برای مقاومت کامیاب با چنین تهدیدات، واشنگتن باید بودجهٔ نظامی اش را افزایش دهد.

به باور کارشناسان، در کل سلطهٔ نظامی ایالات متحده پس از این می‌تواند عواقب جدی و ناگواری برای امنیت این کشور داشته باشد.

قبل از این در مقامات ناتو اعلام نموده بودند که در صورت وقوع جنگ با روسیه، کشورهای عضو پیمان اتلانتیک شمالی در انتقال وسایط و تخنیک نظامی با مشکلات جدی روبرو خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала