شمار قربانیان آتش‌سوزی در کالیفرنیا به 60 نفر رسید

© AP Photo / Josh Edelsonشمار قربانیان آتش‌سوزی در کالیفرنیا به 60 نفر رسید
شمار قربانیان آتش‌سوزی در کالیفرنیا به 60 نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آتش‌سوزی در ایالت کالیفرنیا امریکا همچنان قربانی می‌گیرد تا کنون که شمار قربانیان در حدود 60 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات دولتی می‌گوید که آتش‌سوزی در ایالت کالیفرنیا امریکا همچنان قربانی می‌گیرد و تاکنون تعداد قربانیان حداقل 59 نفر بوده است.
تلاش آتش نشانان برای اطفای حریق در شمال و جنوب این ایالت همچنان ادامه دارد. اشاره شده است که در شمال این ایالت در نتیجه این آتش‌سوزی 56 نفر کشته و تقریبا 130 نفر دیگر محل شان پیدا نشده است.

در حال حاضر کل مساحت آتش‌سوزی بیش از 55 هزار هکتار می‌باشد، که آتش نشانان با استفاده از تعضیف باد توانستند بهره برداری کرده برای محدود کردن آتش در حدود یک سوم قسمت از محیط آتش از ترانشه‌ها استفاده کنند. و بیشتر قسمت آتش سوزی در مناطق صورت گرفته که غیرقابل درست می‌باشد. در حال حاضر به تعداد 287 نفر از کارمندانی امداد رسانی هم در محل حاضر شده اند که تلاش برای جستجو اجساد می‌کنند در عملیات جستجو برای اجساد قربانیان آتش‌سوزی در این ایالت 461 نفر با 22 سگ مخصوص آموزش دیده شرکت می‌کنند.
این آتش سوزی از روز جمعه گذشته آغاز شده است و کماکان ادامه دارد. یکی از مقامات آتش نشانی این ایالت کالیفرینا گفته است که بیم آن می‌رود که بازهم شمار قربانیان حادثه مذکور افزایش یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала