ترامپ: به سوالات در مورد پرونده روسیه پاسخ دادم

© AP Photo / Evan Vucciترامپ: به سوالات در مورد پرونده روسیه پاسخ دادم
ترامپ: به سوالات در مورد پرونده روسیه پاسخ دادم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور ایالات متحده اعلام کرد به سوالات مکتوب بازرس ویژه پرونده تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌ جمهوری امریکا پاسخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری "رویترز"، دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور امریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید اعلام کرد به سوالات مکتوب رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌ جمهوری 2016 امریکا پاسخ داده است.
ترامپ با تاکید بر اینکه پاسخ سوالات را خودش نوشته و نه وکلایش، گفته است: از من چند سوال پرسیده شده بود. خیلی ساده به آنها پاسخ دادم.
پیش از این یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته بود سوالات آماده شده از سوی رابرت مولر تنها بر مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا متمرکز خواهد بود و قرار نیست در رابطه به اینکه آیا ترامپ قصد داشته در مسیر انجام تحقیقات تیم بازرسان مولر مانع‌تراشی کند یا خیرتماس بگیرد.
بنا به اعلام این منبع آگاه، موضوعی دیگری که در سوالات تیم تحقیقاتی رابرت مولر به آن توجه مبذول شده بود نشست میان دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس جمهور امریکا و دیگر اعضای کمپین انتخاباتی ترامپ با گروهی از اتباع روس در ژوئن سال 2016 در برج بین‌المللی ترامپ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала