شک وتردید ترامپ به وفاداری معاونش

© Courtesy of the White Houseشک وتردید ترامپ به وفاداری معاونش
شک وتردید ترامپ به وفاداری معاونش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در خصوص وفاداری «مایک پنس»، معاون خود شک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه The New York Times گفته می شود که اخیرا خبر های منتشر شده نشان می دهد که "دونالد ترامپ" رئیس جمهور امریکا درباره وفاداری "مایک پنس"، معاون خود دچار تردید شده و درباره این مسئله بارها از مشاوران خود سوال نموده است.
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: دونالد ترامپ بارها درباره وفاداری مایک پنس از مشاورانش سوال کرده است به گونه‌ای که همه مشاوران ترامپ اکنون می‌دانند اینگونه پرسش‌ها نشان می دهد رئیس جمهور ایالات متحده از پنس آزرده شده و به وفاداری او شک پیدا نموده است. 

مایکل پنس: چرا دو کوریا با هم نزدیک شدند ؟ - اسپوتنیک افغانستان
مایکل پنس: چرا دو کوریا با هم نزدیک شدند ؟

به نوشته نیویورک تایمز، بیشتر افراد داخل کاخ سفید از مایک پنس حمایت کردند؛ اما تعدادی از مشاوران او هم چنین نظری نداشتند. همچنین تعدادی از مشاوران ترامپ گفته اند که او (ترامپ) نیکی هیلی، سفیر سابق امریکا در سازمان ملل را به عنوان جایگزین احتمالی برای مایک پنس در نظر گرفته است.
دونالد ترامپ اوایل ماه جاری میلادی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که مایک پنس شریک انتخاباتی او برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 خواهد شد. در این لحظه مایک پنس سری به نشانه تأیید تکان داد که با تشویق کارکنان کاخ سفید روبرو شد.
این درحالی است که تاکنون مشخص نشده است آیا این صحبت های رئیس جمهور امریکا درباره انتخاب مایک پنس به عنوان شریک انتخاباتی‌اش واقعیت داشته است یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала