خسارات میلیارد دالری امریکا ناشی از آتش‌سوزی‌های اخیر

© AP Photo / Josh Edelsonخسارات میلیارد دالری امریکا ناشی از آتش‌سوزی‌های اخیر
خسارات میلیارد دالری امریکا ناشی از آتش‌سوزی‌های اخیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان، خسارات مالی ناشی از آتش‌سوزی‌های اخیر در کالیفورنیای امریکا را از 9 الی 13 میلیارد دالر ارزیابی کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان شرکت مدل‌سازی خطرات جهانی RMS گفته اند که احتمال می‌رود آتش‌سوزی Camp در شمال ایالت کالیفورنیای امریکا می‌تواند به ارزش 7.5 الی 10 میلیارد دالر خساره وارد کرده باشد، و آتش‌سوزی Woolsey در جنوب کالیفورنیا 1.5 الی 3 میلیارد خساره مالی وارد کرده باشد.

به گفته کارشناسان این مبلغ شامل خساره مالی از بین رفتن ملکیت‌ها، موترها، وقفه در فعالیت‌های اقتصادی و همچنان مصارف اضافی زندگی می‌باشد.

جرارد باتلر، بازیگر در مقابل خانه سوخته خود در نتیجه آتش سوزی های طبیعی در کالیفرنیا - اسپوتنیک افغانستان
ستارگان امریکایی که خانه های شان را در آتش سوزی کالیفرنیا از دست دادند

براساس اطلاعات این شرکت، در حال حال مساحت کلی آتش‌سوزی‌ها حدود 100 هزار هکتار زمین را تشکیل می‌دهد. در نتیجۀ آتش‌سوزی‌های مذکور نزدیک به 12 هزار خانه و شرکت از بین رفته اند، شمار جان باختگان این حادثات به 80 تن می‌رسد و نزدیک به 1200 تن دیگر لادرک می‌باشند.

آتش‌سوزی در جنگل واقع در شمال کالیفورنیا مخرب‌ترین آتش‌سوزی در تاریخ این ایالت شناخته شده است. به دلیل این آتش نزدیک به 300 هزار تن از منازل و اماکن کاری شان به جاهای امن منتقل شده اند.

قبل از این مخرب‌ترین آتش‌سوزی در کالیفورنیا، آتش‌سوزی Tubbs شمرده می‌شد که در اکتوبر سال 2017 صورت گرفت و مساحت آنرا نزدیک به 15 هزار هکتار زمین تشکیل می‌داد که در نتیجه 5.5 هزار ساختمان از بین رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала