ترامپ برای خود دشمن جدید یافت

© AP Photo / Carolyn Kasterترامپ برای خود دشمن جدید یافت
ترامپ برای خود دشمن جدید یافت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهوری امریکا بار دیگر آدمیرال ویلیام مک‌ریون، فرمانده عملیات قتل بن لادن را مورد انتقاد قرار داد و مجددا تاکید کرد امریکا باید خیلی زودتر ازآن رهبر القاعده را می‌کشت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "هیل" دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده در توئیتی نوشت: البته ما باید بسیار زودتر از آن زمان که وارد عمل ‌شدیم، اسامه بن لادن را می‌گرفتیم.
دونالد ترامپ مجددا این ادعا را تکرار کرد که در کتاب سال 2000 خود پیش از حمله به برج‌های دوقلو، خواستار مقابله با اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده شده بود و نوشت "رئیس‌جمهوری کلینتون فرصت را از دست داد" و پاکستان را به ناکامی در یافتن مغز متفکر عملیات 11 سپتامبر، به رغم دریافت میلیاردها دالر کمک امریکا متهم کرد. رئیس‌جمهوری آمریکا نوشت: ما میلیاردها دالر به پاکستان پول دادیم و آنها هرگز به ما نگفتند که او آنجا زندگی می‌کند. احمق‌ها!
ویلیام مک ریون، درواکنش به اظهارات ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان ، گفت: حملات مکرر رییس جمهور به رسانه ها بزرگ ترین تهدید علیه دموکراسی در کل دوران زندگی من است. وقتی شما حق آزادی بیان و رسانه را نادیده می گیرید در واقع قانون اساسی این کشور و کل دستاوردهای تاریخ آن را زیر پا گذاشته اید."
برخی از همکاران سابق "مک ریون" نیز در مصاحبه هایی جداگانه از لحن تمسخر آمیز ترامپ علیه این جنرال 63 ساله بازنشسته امریکایی انتقاد کرده و ترامپ را بابت حمله به یک جنرال باسابقه در ارتش امریکا به باد انتقاد گرفتند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала