آمادگی مسکو برای گفتگوهای سازنده با واشنگتن

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی مسکو برای گفتگوهای سازنده با واشنگتن
آمادگی مسکو برای گفتگوهای سازنده با واشنگتن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی مسکو برای انجام گفتگوهای سازنده با واشنگتن خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با اعضای انجمن روسی-امریکایی استنفورد اظهار داشت که مسکو آماده گفتگوهای سازنده با واشنگتن است.

لاوروف: «طرف روسی بار دیگر آمادگی خود را برای انجام گفتگوهای سازنده با ایالات متحده در مورد طیف وسیعی از مسائل و در چارچوب منافع و احترام متقابل تایید میکند.»

بر بنیاد خبرنامه وزارت امور خارجه روسیه، آقای لاوروف و اعضای انجمن روسی-امریکایی استنفورد در این نشست در مورد وضعیت کنونی روابط دوجانبه روسیه و امریکا و چشم انداز توسعه این روابط بحث و تبادل نظر نمودند.

گفتنی است، پیش از این آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در امریکا اعلام کرده بود که مسکو تمایل دارد شماری از قالب های گفتگو با واشنگتن را از سر بگیرد.

یادآوری میکنیم، چندی پیش جنرال ریچارد بارونس، لوی درستیز پیشین اردوی بریتانیا گفته بود که تسلیحات جدید روسیه کشورهای غربی را آسیب پذیر نموده است.

این جنرال بریتانیایی ضمن یادآوری از راکت های مافوق صوت روسیه، که میتوانند در ظرف ۶ دقیقه به خاک امریکا برسند اظهار داشت: «روس ها به طور جدی سوال برتری نظامی امریکا را مورد بررسی قرار دادند و راه حل دور زدن این برتری را پیدا کردند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала