قرار گرفتن لادای روسی در فهرست پرفروش‌ترین موترهای دنیا

© Sputnik / Vitaly Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر قرار گرفتن لادای روسی در فهرست پرفروش‌ترین موترهای دنیا
قرار گرفتن لادای روسی در فهرست پرفروش‌ترین موترهای دنیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موترهای لادا، ساخته‌شده در روسیه از جمله ۵۰ پرفروش‌ترین موترهای جهان شناخته شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل نشریه  focus2move، موتر لادا (Lada) در رتبه چهل و هشتم در بین پنجاه شرکت موتر سازی جهان در زمینه فروش قرار گرفت و جایگاه خود را نسبت به سال گذشته سه رتبه بهبود داد. لادا در این رتبه‌بندی پس از تولید کنندگان بزرگی مانند Trumpchi ،Roewe و Saipa قرار دارد، اما بالاتر از Mini و Baic که در رتبه‌های ۴۹ و ۵۰ هستند، قرار گرفته است.

موتر جدید لادا Granta بزودی عرضه می گردد - اسپوتنیک افغانستان
موتر جدید لادا Granta بزودی عرضه می گردد

لادا در سال جاری ۹۱۹۲۸۵ موتر فروخته است که ۲۱ درصد بیشتر از سال قبل است. بنابر این، لادا همچنین در فهرست برندهای با بیشترین پیشرفت فروش که در آن Geely با رشد ۲۳ درصد پیشرو هست، قرار می‌گیرد.
در صدر این فهرست بازهم شرکت تویوتا قرار دارد که این شرکت جاپانی تا کنون توانسته است تقریبا ۶.۵ میلیون موتر را به فروش برساند. قابل ذکر است که محبوبیت این شرکت در تایلند، اسپانیا و روسیه به این فروش بالای جهانی این شرکت کمک کرده است. تحلیلگران بازار روسیه را یکی از مهمترین بازارها برای شرکت های موترسازی می‌شمارند.
در این رتبه‌بندی دومین جایگاه متعلق به شرکت فولکس واگن با فروش ۵.۲۲ میلیون موتر در سراسر دنیا و سومین جایگاه متعلق به شرکت فورد، با فروش ۴.۲ میلیون موتر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала