ترامپ به دلیل سردی در امریکا، به گرمایش جهانی شک کرد

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ به دلیل سردی در امریکا، به گرمایش جهانی شک کرد
ترامپ به دلیل سردی در امریکا، به گرمایش جهانی شک کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده به دلیل سردی آب و هوا در امریکا، در پدیده گرمایش جهان شک دارد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا پدیده گرمایش زمین را که به دلیل آن آب و هوا در ایالات متحده امریکا سرد شده است مورد سوال قرار داد.
انتظار می‌رود که روزهای پنجشنبه در مناطق شمال شرقی ایالات متحده امریکا آب و هوا سرد قابل ملاحظه باشد. درجه حرارت در این فصل پایین‌تر از حد طبیعی گفته شده است. بنابراین جمعه شب در شهرهای بوستون و فیلادلفیا امریکا درجه حرارت منفی 9 می‌شود و همچنان در نیویورک در آن شب درجه حرارت آب و هوا منفی 7 درجه خواهد شد.

رئیس‌جمهور امریکا در توییتر خود نوشت: "موج خشن و طولانی سرما می‌تواند همه رکوردها را بشکند. گرمایش جهانی چه شده است؟"
جمهوری‌خواهان امریکا و دونالد ترامپ در درستی نظریه تغییر آب و هوای جهان و گرمایش جهانی شک دارند. طبق این نظریه درجه حرارت آب و هوا در جهان در قرون اخیر در نتیجه تعدادی از عوامل افزایش می‌یابد که بسیاری از این عوامل در رابطه با فعالیت انسان استند. نوسانات شدید آب و هوایی از جمله گرم شدن و سرد شدن غیرعادی هوا مغایر این نظریه نیست. دانشمندان معتقدند بر اساس برخی از پدیده های طبیعی که گاهی رخ می‌دهند نمی‌توان درباره کل نظریه گرمایش جهانی قضاوت و نتیجه گیری کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала