ترامپ خوشگذارن است

© AFP 2023 / Jiji Pressدونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ از 671 روز فعالیت رسمی، 215 روز در املاک شخصی و 163 روز را در زمین های گلف گذرانده است.

اسپوتنیک به نقل از ایرنا: یک شبکه خبری امریکا فاش کرد ترامپ از 671 روز فعالیت رسمی، 215 روز در املاک شخصی و 163 روز را در زمین های گلف گذرانده است و این نگرانی وجود دارد که هزینه های آن ها را به حساب دولت بگذارد.
شبکه ان بی سی در گزارشی به سفرهای ترامپ به املاک شخصی و زمین های گلف خصوصی خود منتشر کرده و آورده است رئیس جمهوری به طور منظم از املاک شخصی خود و زمین های گلف در ویرجینیا، فلوریدا و نیوجرسی بازدید می کند.

Президент США Дональд Трамп и премьер-министр Японии Синдзо Абэ во время игры в гольф - اسپوتنیک افغانستان
افتادن نخست وزیر جاپان درون یک گودال هنگام بازی گلف با ترامپ +ویدئو

دونالد ترامپ اغلب از املاک لوکس خود برای کسب و کار دولتی و اوقات فراغت استفاده می کند و این نگرانی اخلاقی را برمی انگیزاند که هزینه املاک شخصی خود را در بودجه عمومی محاسبه کند.
کلوب مارالاگو و زمین گلف آن در فلوریدا و کلوب بین المللی گلف بیشترین محلات میباشد که ترامپ به آنجا می رود. بِدمینستر، کلوب گلف در نیوجرسی و برج منهتن دیگر اماکن بوده که ترامپ، تعطیلات خود را در آنجا گذرانده است.
از این رو، 75 روز در مارالاگو و 71 روز در کلوب گلف بِدمینستر، بیشترین تعداد روزهای اقامت ترامپ را به خود اختصاص داده اند و سایر املاک شخصی و زمین های گلف خصوصی در رتبه های بعدی قرار دارند.
ترامپ در نخستین سال ریاست جمهوری خود حدود 150 بار به کلوب گلف رفته است و با توجه به اینکه تعدادی از املاک شخصی وی در نزدیکی کاخ سفید قرار دارد، برخی مواقع او در یک روز به چند ملک شخصی خود سر می زند.
در سفر ماه جولای به انگلستان نیز ترامپ به زمین گلف خود در ترنبری اسکاتلند رفت و در جریان سفر شی جینگ پی رئیس جمهوری چین به امریکا، ترامپ از او در کلوب مارالاگوی خود پذیرایی کرد.
در این گزارش، تعداد دقیق بازی گلف ترامپ در این مدت به دلیل پنهان کاری مسئولین مربوطه نامعلوم دانسته و گفته شده است در اغلب موارد خبرنگاران در سفرها او را همراهی نمی کنند.
شبکه های اجتماعی به منبعی برای انبوه گزارش های مربوط به محل های حضور ترامپ تبدیل شده است در صورتی که او در تبلیغات انتخاباتی خواسته بود به او رای دهند چرا که به ندرت از واشنگتن خارج خواهد شد و قول داده بود که به زمین گلف یا تعطیلات نرود و دلیل آن را هم کارهای زیادی دانسته بود که باید انجام دهد.
ان بی سی نیوز افزوده است ترامپ پیش از آنکه رئیس جمهوری شود، یکسال باراک اوباما را مورد حمله قرار داد که چرا او در زمانی که مسئولیت دارد به زمین گلف یا تعطیلات می رود.
این شبکه می گوید اگرچه اسناد مالی هزینه سفرهای ترامپ در دسترس نیست اما برآورد می شود با توجه به استفاده از هواپیمای نیروی هوایی، هزینه سرویس های امنیتی، نیروی هوائی، کلانتری های محلی، گارد ساحلی و سایر عوامل به ملیون ها دالر برسد که مالیات دهندگان امریکائی آن را پرداخت می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала