فرستادن نیروی کمکی به کشتی‌های نظامی اوکراینی در آب‌های روسیه

عضو شوید
دو کشتی زرهی توپخانه‌یی دیگر اوکراینی نیز جهت کمک به کشتی‌های نظامی اوکراینی که قبلاً وارد آب‌های روسیه شده بودند، حرکت نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، ادارهٔ سرحدی سرویس امنیت فدرال روسیه گفته است که سه کشتی نیروهای نظامی — بحری اوکراین با سرعت بالا به جانب تنگه‌ی کرچ در حال حرکت می‌باشند، و حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز از بندر بردیانسک دو کشتی زرهی توپخانه‌یی دیگر از نوع گیورز نیز به عنوان نیروی کمکی به این کشتی‌ها در حرکت آمده اند.

روسیه: هدف از آمدن کشتی‌های اوکراینی ایجاد رویارویی در منطقه است - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: هدف از آمدن کشتی‌های اوکراینی ایجاد رویارویی در منطقه است

قبل از این سرویس امنیت فدرال روسیه با نشر یک خبرنامه نوشته بود: "پنج ساعت می‌شود که اقدامات فتنه‌انگیزانه‌ی سه کشتی نیروهای نظامی — بحری اوکراین در آب‌های روسیه در بحیره سیاه ادامه دارند. هدف آنها معلوم است — ایجاد وضعیت رویارویی در این منطقه. نیروهای سرحدی سرویس امنیت فدرال روسیه اقدامات لازم برای توقف این اقدامات فتنه‌انگیزانه عمدی رهبری اوکراین و تامین امنیت عبور و مرور کشتی‌ها اتخاذ می‌کند".

قبل از این سرویس امنیت فدرال روسیه واردشدن سه کشتی نظامی اوکراینی به قلمرو روسیه را یک اقدام فتنه‌انگیزانه توسط رهبری اوکراین خوانده، هدف از این اقدام را ایجاد رویارویی در منطقه اعلام نموده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала