سلاح ضد زیردریایی روسیه از دید امریکایی ها

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر Корвет "Стерегущий" во время выхода кораблей Балтийского флота в море в рамках российско-белорусских стратегических учений "Запад-2017"
Корвет Стерегущий во время выхода кораблей Балтийского флота в море в рамках российско-белорусских стратегических учений Запад-2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های ایالات متحده امریکا، تسلیحات جدید ضد زیردریایی " پاکت" روسیه را ارزیابی نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی National Interest تسلیحات جدید روسی مخصوص تخریب زیردریایی ها را به ارزیابی گرفت.
نشریه، نام این سیستم جدید را "مجموعه" ترجمه کرده می گوید که اجزای این سلاح جدید روسیه به طور خاص به گونه‌ای ساخته شده که می توان آنها را بدون تغییر کامل سیستم دوباره نوسازی کرد.
این سیستم شامل یک دستگاه "هایدروکاستیک" برای تشخیص هدف، و همچنین یک پرتاب گر مجهز به راکت های ضد زیردریایی با کلاهک های حرارتی می باشد. هر دو راکت دارای اندازه های تقریبا یکسان هستند، بنابراین تعداد هر یک از آنها در پرتاب گر به سادگی قابل تنظیم است.
همچنین برد هر دو راکت بسیار طولانی بوده و به ترتیب به 10 هزار و 800 متر می رسد.
این نشریه تاکید می کند که قابلیت های چند منظوره و دفاعی سیستم "پاکت" این سلاح را را منحصر به فرد می سازد — در جهان هیچ سلاحی مشابه دیگری وجود ندارد که بتواند بصورت همزمان "هم ضد زیردریایی و هم ضد راکتی" دفاع نماید.
در میان "نزدیکترین آنالوگ ها"، ازسیستم دفاع زیردریایی SSTD نامبرده شده که نیزبا سیستم های "هایدروکوستیک" وسنسورهای صوتی مجهز بوده و در آنها از سیستم ضد راکتی استفاده شده است اما هر دو این مجتمع ها قابلیت دفاع از زیردریایی ها را ندارد.
نشریه خاطر نشان ساخته که سیستم "پاکت" در حال حاضر در پنج کشتی Steregushchy" " نصب شده و سپس ممکن است در هشت کشتی دیگر این کلاس نیز جابجا شود. گفته شده که احتمال دارد در آینده نزدیک، روسیه صادرات این سیستم را آغاز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала