شراب خوارترین کشور ها نامبرده شدند

© Sputnik / Vasily Batanov /  مراجعه به بانک تصاویر شراب خوارترین کشور ها نامبرده شدند
شراب خوارترین کشور ها نامبرده شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان روسیه، فهرستی از کشور های را منتشر نمودند که در آنها شاخص مرگ و میر از اثر مصرف نوشیدنی های الکلی بلندتر از سائر کشور هاست.

به گزارش اسپوتنیک، استونیایی ها با نوشیدن بیش از 15،35 لیتر شراب در سال در جایگاه اول قرار دارند.
به تعقیب استونیا شهروندان کشور های اسلوونی، لوکزامبورگ،دنمارک و لاتویا رده های بعدی را از خود نموده اند.
کمترین شاخص مصرف در کشور های یونان،"6،52 لیتر" ایتالیا "7،8 لیتر" سویدن "7،18 لیتر" در سال ثبت شده است.  

عربستان سعودی - اسپوتنیک افغانستان
فتوای مفتی سعودی: زنا و شراب خوری برای حاکم جایز است+ ویدئو

سلطان حمزایوف، رئیس انجمن " روسیه بیدار" که این فهرست را تهیه نموده می گوید: "با توجه به نتایج کار ما، یک گزارش به به سفارتخانه های این کشورها در روسیه ارسال می کنیم و همچنین برای تحقیق و استفاده عملی در مطالعات بعدی، به سازمان های عمومی درگیر در مراقبت های بهداشتی خواهیم فرستاد."
در جمع آوری اطلاعات برای تهیه این فهرست، کارشناسان بیشتر به مصرف الکل در کشورهای اتحادیه اروپا در میان افراد بالاتر از از 15 سال و تعداد مرگ و میر ناشی از سوء استفاده از نوشیدنی های مضر اتکا نمودند. اطلاعات در هر کشور از منابع عمومی گرفته شده است.
پیش ازاین سازمان بین‌المللی (OIV) در جدیدترین آمار سالانه خود فهرست کشورهایی که بیشترین مصرف مشروب در جهان را دارند، اعلام کرد.بر اساس این آمار، آمریکا عنوان نخستِ بیشترین مصرف شراب در جهان را از آن خود کرد. تا پایان سال 2017 میلادی آمریکایی‌ها بیش از 31 میلیون هکتولیتر (صدلیتر) شراب مصرف کرده‌اند که نسبت به سال قبل از آن یک درصد رشد داشته است. به عبارت دیگر، مصرف شراب هر آمریکایی در سال حدود 9.6 لیتر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала