سازندۀ اس-400 از تکنالوژی امریکایی استفاده کرده است

© Sputnik / Alexei Danichevسازندۀ اس-400 از تکنالوژی امریکایی استفاده کرده است
سازندۀ اس-400 از تکنالوژی امریکایی استفاده کرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شرکت امریکایی با دور زدن تحریم‌ها با میانجیگری کانادا، تجهیزات مخابراتی را به شرکت دفاعی- نظامی روسی «آلماز آنتی» به روسیه انتقال داده است. به همین خاطر وزارت مالیه امریکا این شرکت را 87.5 هزار دالر جریمه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از RBK، شرکت "Metelics" با دور زدن تحریم‌های که علیه روسیه توسط امریکا اعمال شده بود، با میانجیگری کانادا، تجهیزات مجابراتی را به شرکت دفاعی-نظامی روسی «آلماز آنتی» به روسیه انتقال داد. به همین خاطر این شرکت امریکایی توسط وزارت مالیه آن کشور به مبلغ 78.5 هزار دالر جریمه شد.

روسیه یک فرقه جدید  S-400 در کریمه مستقر می کند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه یک فرقه جدید S-400 در کریمه مستقر می کند

سه تخلف بین ماه های 31 جولای سال 2014 و 15 جنوری سال 2015 اتفاق افتاد که شرکت "Metelics" صادرات غیرمستقیم تجهیزات را که قرار بود برای ماموریت "یک رادار رادیویی کنترول ترافیک هوایی" مورد استفاده قرار گیرد توسط نماینده (طرف معامله) کانادایی به روسیه انتقال داده شد. طبق گزارش وزارت مالیه امریکا این شرکت از سال 2014 بدین سو تحت تحریم قرار گرفته است.
تا تاریخ 14 ماه دسمبر سال 2015 شرکت "Metelics" تابعه شرکت امریکایی "Cobham" بود که سیستم‌های هوافضا و دفاع را توسعه و به بازار عرضه می‌کرد.
شرکت آلماز آنتی در میان بیست شرکت بزرگ صنایع دفاعی جهان جای دارد و در سال 2002 از ادغام دو شرکت «آلماز» و «آنتی» تشکیل شد. و این شرکت روسی طراح سیستم دفاع هوایی اس-300 و اس-400 است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала