تصادف طیاره ترامپ در میدان هوایی لاگواردیا نیویورک

© AFP 2023 / Josh Edelsonتصادف طیاره ترامپ در میدان هوایی لاگواردیا نیویورک
تصادف طیاره ترامپ در میدان هوایی لاگواردیا نیویورک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طیاره رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، به دلیل برخورد با یک طیارۀ دیگر در میدان هوایی لاگواردیا در نیویورک آسیب دید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Associated Press، طیاره شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا به دلیل برخورد با یک طیارۀ دیگر در میدان هوایی لاگواردیا نیویورک آسیب دیده است.
این طیاره "شماره یک" نیروهای هوایی ایالات متحده امریکا نیست که رئیس‌جمهور امریکا از آن استفاده می‌کند، بلکه طیاره شخصی (بوئینگ 757) ترامپ است، پس از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور از آن استفاده نکرده است.
طیاره ترامپ در میدان هوایی پارک شده بود و از آن استفاده صورت نمی‌گرفت، با طیاره پارک شده ترامپ یک جت دو ماشینه با سه سرنشین برخورد کرده است که به هیچ یکی از آنها آسیب نرسیده است و ماهیت دقیق آسیب طیاره ترامپ شناسایی شده است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا این طیاره را در سال 2011 میلادی 100 میلیون دالر خریداری کرده بود.
در تاریخ 17 اکتوبر، طیاره حامل ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا مجبور به فرود در پایگاه اندروز در ایالت مریلند شد و این پس از نقص فنی که منجر به برخاستن دود از آن شد، بود.
پس از حدود 15 دقیقه از برخاستن طیاره، روزنامه‌نگارانی که در این طیاره قرار داشتند، برخاستن دود را مشاهده و بوی چیزی شبیه سوختگی استشمام کردند اما طیاره با امنیت فرود آمد و روزنامه‌نگاران مجبور به استفاده از دستمال مرطوب بر روی بینی به علت بوی زیاد ناشی از چیزی شبیه به بوی سوختگی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала