ترامپ از روابط خوب خود با پوتین سخن گفت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ از روابط خوب خود با پوتین سخن گفت
ترامپ از روابط خوب خود با پوتین سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده، بار دیگر در مورد روابط خوب خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در صحبت با خبرنگاران گفت، او با رئیس جمهور روسیه روبط خوب خود را حفظ نموده و در زمان مناسب با وی دیدار خواهد کرد.
پیش ازاین رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، اعلام کرد که بعد از آشنایی با گزارش مرتبط با قضیه تنگه کرچ که در جریان آن کشتی های اوکراینی با خدمه آن ها به دلیل نقض مرز های آبی فدراسیون روسیه توقیف شدند دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در آرژانتین را لغو می کند. 

واکنش ترامپ به مناقشه اخیر میان روسیه و اوکراین - اسپوتنیک افغانستان
واکنش ترامپ به مناقشه اخیر میان روسیه و اوکراین

رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در صحبت هایش در حاشیه اجلاس G- 20 به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که پس ازحوادثی که در تنگه کرچ با کشتی ها و ملوانان اوکراینی رخ داد، این زمان، زمان مناسبی برای ملاقات با رئیس جمهور روسیه نیست اما من در زمان مناسب برای ملاقات با رهبر روسیه باز خواهم گشت.
وی افزود: من فکر می کنم که ما روابط بسیار خوبی با یکدیگر داریم و همچنین روابط بسیار خوبی با روسیه، چین و سایرین خواهیم داشت… از اینرو من در یک زمان مناسب برای دیدار با او بازخواهم گشت.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ابراز داشت که، حوادث تنگه کرچ به دلیل نقض مرزهای روسیه از سوی کشتی های اوکراینی بوده است. دو افسر امنیتی اوکراین در بین خدمه کشتی حضور داشتند که این عملیات ویژه را رهبری می کردند.
پیش ازاین سرویس امنیتی فدرال روسیه گزارش داد که ماموران مرزی، سه کشتی نیروی دریایی اوکراین راکه در روز یکشنبه در دریای سیاه دست به اقدامات تحریک آمیززده بودند ، توقیف نموده است.
سرویس امنیتی روسیه همچنین اعلام کرد برای وادار کردن کشتی های نیروی دریایی اوکراین به توقف حرکت از سلاح استفاده کرده است. سه ملوان اوکراینی در حادثه دریای سیاه زخمی شدند و در حال درمان پزشکی هستند اما جان ملوان های زخمی شده اوکراینی در خطر نیست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала