معاون البغدادی در سوریه بدام افتاد

© East News / Balkis Pressمعاون البغدادی در سوریه بدام افتاد
معاون البغدادی در سوریه بدام افتاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای دمکراتیک کرد سوریه اعلام کردند که معاون ارشد «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش را در شمال شرق سوریه به دام انداخته و به اسارت گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "العالم" نیروهای دمکراتیک کُرد سوریه جمعه شب اعلام کردند «اسامه عوید الصالح» معاون ارشد «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش(سازمان ممنوعه در روسیه) را در شمال شرق سوریه به دام انداخته و به اسارت گرفته اند. 

براساس این گزارش، نیروهای دمکراتیک کُرد سوریه در بیانیه ای مدعی شده اند، «اسامه عوید الصالح» خطرناک ترین عضو امنیتی گروه داعش و معاون البغدادی، در کمین نیروهای ما اسیر شد.
نیروهای دمکراتیک افزودند: الصالح مسئول امنیتی داعش در الرقه و دیر الزور، همچنین مجری بیش از 40 عملیات تروریستی در مناطق مختلف استان دیرالزور بوده است.
نیروهای دمکراتیک کرد سوریه که با حمایت امریکا با انجام عملیات نظامی توسعه طلبانه در شرق و شمال شرق سوریه، قلمرو مناطق تحت اشغال خود را در دو ولتایت الرقه و دیرالزور گسترش داده است، افزود: پس از پیگیری و رصد دقیق، محل سکونت این عضو داعش، 22 نوامبر سال جاری در روستای 'الطعانه' مشخص و سرانجام در عملیات ویژه در کمین نیروهای ما اسیر شد.
گروه تروریستی داعش در هفته های گذشته تلاش کرده تا گستره نفوذ خود را با استفاده از شرایط خاص محیطی در مناطق تحت کنترل نیروهای دمکراتیک سوریه در شمال شرق این کشور افزایش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала