پسکوف شرایط برای آمادگی دیدار پوتین با ترامپ را نام برد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف شرایط برای آمادگی دیدار پوتین با ترامپ را نام برد
پسکوف شرایط برای آمادگی دیدار پوتین با ترامپ را نام برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه شرایط برای امادگی های ملاقات بعدی رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ را نام برد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه در صحبت با خبرنگاران گفت، دیدار رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ همتای امریکایی وی می تواند فقط با توافق دو جانبه برنامه ریزی شود با توافق یک طرف چنین ملاقات غیر ممکن است.
به گفته وی عدم چنین توافق باعث ایجاد هرچه بیشتر تنش ها خواهد شد.
سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت؛ مسائل بیشتر بین رهبران دو کشور برای بحث باقیمانده که روی آنها بحث باید صورت گیرد در غیر آن، این امر موجب ایجاد تنش های بیشتر خواهدشد.
یوری اوشاکوف؛ دستیار رئیس جمهور روسیه؛ به نوبه خود به خبرگزاری های روسیه گفت: تا هنوز در مورد دیدار بعدی رئیس جمهور روسیه با همتای امریکایی وی کدام طرحی وجود ندارد. به گفته وی در ماه های نزدیک هیچگونه نشستی موجود نیست تا در حاشیه آن رهبران روسیه و ایالات متحده با هم ملاقات نمایند.
پیشتر، پسکوف گفت که پوتین و ترامپ در گردهمایی G20 با یکدیگر یک ملاقات کوتاه دشته و فقط توانستند همدیگر را خوش امدید گویند؛ در حالی که آنها فرصتی برای گفتگو نداشتند.
در اخرین لحظات اغاز نشست جی — 20 دونالد ترامپ، رییس جمهوری امریکا اعلام کرده که به دلیل بحران مربوط به توقیف کشتی‌های اوکراینی از سوی روسیه در تنگه کرچ، دیدار برنامه‌ریزی شده اش با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در اجلاس را لغو می‌کند.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به این خبراعلام کرد که روسیه از بابت این تصمیم ترامپ متاسف است، چون موجب به تاخیر افتادن بحث بر سر مسائل مهم دو جانبه و بین‌المللی برای مدتی نامعلوم می‌شود، اما پوتین برای مذاکرات با ترامپ آماده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала