پوتین درگذشت جورج بوش پدر را تسلیت گفت

© Sputnik / Aleksey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین درگذشت جورج بوش پدر را تسلیت گفت
پوتین درگذشت جورج بوش پدر را تسلیت گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه با صدور پیامی درگذشت رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده امریکا را تسلیت گفت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پیامی خطاب به جورج بوش پسر، درگذشت جورج بوش پدر رئیس‌جمهور پیشین امریکا را تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور روسیه خاطر نشان ساخت که چهل و یکمین رئیس‌جمهور امریکا در تقویت همکاری روسیه و امرکیا در زمینه مسائل امنیتی بین‌المللی تلاش‌های زیادی را انجام داد. متن این پیام در سایت کرملین منتشر شده است.

بوش پدر درگذشت - اسپوتنیک افغانستان
بوش پدر درگذشت

پوتین جورش بوش پدر را یک مردی برجسته نامید که سالهای زیادی از زندگی این مرد و سیاستمدار بزرگ در خدمت کشورش اختصاص داده شده بود. به گفته رئیس‌جمهور روسیه بوش پدر دارای خرد سیاسی و دوربینی بود که همواره به دنبال تصمیم‌گیری آگاهانه بود.
در متن پیام آمده است: جورش بوش پدر، با درک اهمیت گفتمان سازنده بین دو قدرت بزرگ هسته‌ای، برای تقویت همکاری روسیه و امریکا در زمینه مسائل امنیتی بین‌المللی بسیار تلاش کرد.
رئیس‌جمهور روسیه همچنین تاکید کرد که یاد جورج بوش پدر همیشه در قلب وی باقی خواهد ماند. وی همچنین افزود: در چنین زمان غم‌انگیزی، ابراز همدردی صادقانه و حمایت از همه اعضای خانواده بزرگ شما را اعلام می‌کنم. نگذارید شجاعت شما را در رویارویی با این فقدان جبران ناپذیر ترک کند.
امروز، جورج بوش پدر بعد از مدت‌ها بیماری در سن 94 سالگی درگذشت. وی چهل و یکمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده امریکا از حزب جمهوری‌خواه بین سال‌های 1989 و 1993 بود. بوش اول در دوران زمامداری ریگان در سمت معاون او مشغول به فعالیت بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала