نام بهترین سواحل دنیا + عکس

CC0 / Pixabay / نام بهترین سواحل دنیا + عکس
نام بهترین سواحل دنیا + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک آژانس مسافرتی کانادایی لیستی از بهترین سواحل دنیا را منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازThe Sun ، بزرگترین آژانس مسافرتی کانادا به نامFlight Network ، فهرستی از 100 ساحل برتر دنیا فراهم نموده است.

ساحل ناواجیو (Navagio)

این ساحل کوچک ماسه‌ای در واقع ناحیه‌ای است دورافتاده در یک خلیج کوچک واقع در جزیره زاکینتوس (Zakynthos) که تنها می‌توان به کمک قایق به آن دسترسی داشت. این ساحل یکی از آرم‌های تجاری معتبر برای سواحل یونان محسوب شده و غالبا از تصاویر آن برای تزئین کارت پستال استفاده می‌شود. اینجا منزل‌گاه کشتی شکسته‌ای متعلق به قاچاق‌چیان که اینک از جلبک پوشده شده می‌باشد. همچنین صخره‌های آهکی، سواحل سفید ماسه‌ای و آب‌های زلال و درخشان از دیگر دیدنی‌های این نقطه به حساب می‌آید. از این روی جای هیچ تعجبی نیست که این ساحل سالانه میزبان بازدیدکننده‌هایی بی‌شمار از سرتاسر جهان باشد.

کوئینزلند استرالیا (Whitehaven Beach)    

​3. Hidden Beach,Philippineshttps://t.co/7Z02lZ3SBL

 پس از این جزیره، بندر سفید در کوئینزلند استرالیا (Whitehaven Beach) قرار دارد. در مکان سوم ساحل غرق شده در النیدو، فیلیپین (Hidden Beach) قرار دارد. 

 

در مکان چهارم این رتبه بندی پریا دو سانچو در ایالت پرنامبوکو برزیل و در مکان پنجم ساحل تولوم در مکزیک قرار دارند. در مکان‌های ششم و هفتم نیز به ترتیب ساحل گریس بی انگلستان و سون مایل جامائیکا قرار دارند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала