سونی یک گوشی هوشمند تاشو شفاف می‌سازند+عکس

© letsgodigital.orgسونی یک گوشی هوشمند تاشو شفاف می‌سازند
سونی یک گوشی هوشمند تاشو شفاف می‌سازند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جدیدترین اسناد فاش شده از ثبت اختراع سونی در سازمان WIPO نشان می‌دهد که این شرکت جاپانی مشغول کار بر روی یک گوشی تاشدنی مجهز به نمایشگر شفاف است.

به گزراش اسپوتنیک به نقل از LetGoDigital، شرکت جاپانی سونی در حال حاضر مشغول کار بر روی یک گوشی تاشدنی مجهز به نمایشگر شفاف است که پلان دارد تا علاقه‌مندان خود شوکه کند.

رایج‌ترین عوارض تلفون‌های هوشمند کدام‌ها اند؟ - اسپوتنیک افغانستان
رایج‌ترین عوارض تلفون‌های هوشمند کدام‌ها اند؟

در حالی که شرکت سونی این روزها دیگر سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار ندارد، اما بدین معنی نیست که شرکت جاپانی سال آینده همچنان در سایه حرکت خواهد کرد. در همین راستا به تازگی اسنادی از ثبت اختراع جدید سونی توسط LetsGoDigital منتشر شده که نشان می‌دهد شونی نه تنها بر روی یک گوشی تاشدنی کار می‌کند، بلکه خواهان استفاده از نمایشگر شفاف هم در این محصول است.
بر طبق اسناد ثبت شده در WIPO، گوشی تاشدنی سونی از دو نمایشگر در قاب جلویی و پشتی بهره برده و امکان خم کردن آن در 6 حالت مختلف وجود دارد. گوشی تاشدنی سونی همچنین دارای نمایشگری خاص است که تنظیم میزان شفافیت آن در سه حالت مختلف امکان پذیر است.

تصاویر پیوست شده در این اسناد نشان می‌دهد که حتی امکان تنظیم شفافیت در هر یک از دو نمایشگر به صورت جداگانه وجود خواهد داشت. هرچند ایده استفاده از نمایشگر شفاف در گوشی تاشدنی سونی بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که شرکت جاپانی در سال 2019 همچنان محصولی را به صورت رسمی راهی بازار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала