بیماری دسته جمعی پیلوت ها پرواز های هند را لغو کرد

© Flickr / Lord of the Wings©بیماری دسته جمعی پیلوت ها پرواز های هند را لغو کرد
بیماری دسته جمعی پیلوت ها پرواز های هند را لغو کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی هند به دلیل بیماری ناگهانی پیلوت ها 14 پرواز را لغو نمود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از NDTV شرکت Jet Airways که از جمله بزرگترین شرکت های مسافربری در هند است 14 پرواز برنامه ریزی شده را پس از آنکه پیلوت ها به دلیل خرابی وضعیت جسمانی شان به کار حاضر نشدند، لغو نموده است.
پس از آنکه این شرکت برای چندمین بار از پرداخت معاشات پیلوت ها انکار کرد، انها به کار حاضر نشده و به مسئولان این شرکت از بیماری ناگهانی خود خبر دادند. انها برای اخرین بار در ماه سپتامبر سال روان فقط یک بخشی کمی از معاش خود را دریافت کردند.
این شرکت هواپیمایی 14 پرواز را به دلیل اینکه پیلوت ها از بیماری خود و خرابی وضعیت جسمانی شان خبر داده اند، لغو نموده است. منبع گفت، این اقدام در حقیقت بخاطر عدم پرداخت دستمزد و اعتراض برای رسیدگی به این مشکلات بوده است.
شرکت هواپیمایی Jet Airways ضمن عذرخواهی از مشتریان خود به دلیل لغو پروازها، آمادگی خود را برای انجام کامل تعهدات مالی به کارکنان خود اعلام کرد.
مسولان شرکت همچنین اعلام کردند که از تمامی کارکنان خود از جمله پیلوت ها و مهندسان تخنیکی به طور کامل پشتیبانی و حمایت می کند و مدیریت شرکت Jet Airways تلاش می کند تا مسائل و مشکلات کارکنان خود را به درستی حل و فصل نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала